Curiosity traži odgovore

Senzacija u svemiru: NASA došla do novih otkrića?!

Rover Curiosity otkrio je neobjašnjiv rast koncentracije metana u atmosferi Marsa za što znanstvenici nemaju odgovor.

NASA je možda pronašla dokaz o životu na Marsu, objavljeno je iz američke svemirske agencije.

Pročitajte i ovo Ilustracija (Foto: Guliver/Thinkstock) Jeste li znali? Znanstvenici objavili: Više od pola ljudskog tijela nije ljudsko Robert Koch (Foto: AFP) Strast za mikrobima Znate li tko je Robert Koch kojemu je posvećen današnji Google Doodle?

Naime, rover Curiosity otkrio je neobjašnjiv rast koncentracije metana u atmosferi, za što znanstvenici nemaju odgovor. Još uvijek nisu sigurni što uzrokuje ove iznenadne poraste, ali moguće je da do njih dolazi zbog vrlo sitnih bakterijskih organizama. Naime, na Zemlji, čak 95 posto metana proizvode mikrobi.

Ako ovaj plin na Marsu zaista proizvode živa bića, odnosno mikrobi, to bi značilo da je čovječanstvo stiglo do jednog od najvećih otkrića u povijesti, prenosi NBC News.

Znanstvenici su do otkrića došli uz pomoć posebnih instrumenata na roveru Curiosity koji su posljednjih 20 mjeseci uzimali i analizirali uzorke. Robot istražuje 150 kilometara širok krater Gale nastao udarom asteroida.

FOTO Ova misteriozna formacija na Marsu nastala je...

Prijašnje satelitske snimke otkrile su neobične 'oblačiće' metana u atmosferi, ali nikada ovako iznenadan rast koncentracije kao ovaj izmjeren u Galeovom krateru, u kojem je, prema ranije otkrivenim dokazima, prije nekoliko milijarda godina bilo tekuće vode.