Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Milanović: "Ovo je priprema za državni udar. To im neće proći, nemojte se bojati!"

Napokon

Misterij oko pada zrakoplova riješen - Otkriveno zašto ništa nije pronađeno

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U 1:30 sati, 8. ožujka, avion koji je prevozio 239 putnika, nestao je s radarske kontrole.

Matematičkim izračunima skupina znanstvenika došla je do zaključka kako je nestali zrakoplov Malaysia Airlines 370 u ocean ušao nosom pod kutom od 90 stupnjeva.

Pročitajte i ovo Zrakoplovna nesreća u Argentini Dvije osobe poginule VIDEO Srušio se borbeni avion: Pilot pokušao izvesti vratolomiju, a onda je sve krenulo nizbrdo Lufthansa avioni preusmjeravanje aviona Drama iznad BiH: Zrakoplov Lufthanse proglasio izvanredno stanje i prisilno sletio u Zagreb

Profesor na sveučilištu A&M u Teksasu i njegov tim u Qataru imaju matematičku teoriju o tome zašto potraga za nestalim zrakoplovom Malaysia Airlines 370 nije dala rezultata u više od godinu dana od nestanka.

Dr. Goong Chen, čije je istraživanje o ovoj teoriji objavljeno u Časopisu američkog matematičkog društva, argumentira da je avion u Indijski Ocean pao s nosom prema dolje, pod uglom od 90 stupnjeva te ostao čitav dok je tonuo na dno, piše Business Insider.

U 1:30 sati, 8. ožujka, avion koji je prevozio 239 putnika, nestao je s radarske kontrole. Jedna od najvećih misterija koje okružuju let MH370 je činjenica da, unatoč pokazateljima da je pao negdje na području južnog dijela Indijskog oceana, istraživači nikada nisu otkrili dijelove aviona ili mrlje ulja koje isplivaju na površinu nakon rušenja aviona.

Stanovnici egzotičnog otočja tvrde da su vidjeli MH370

Chen objašnjava da, ako je avion pao u ocean pod drugim kutom, to bi uzrokovalo puknuće trupa aviona. U tom bi slučaju vjerojatno postojalo područje na kojem bi plutali ostaci aviona. Ali vertikalno poniranje u vodu, ne bi toliko oštetilo avion. Vjerojatno je da bi se odlomila krila, ali kako su teška, vrlo bi brzo potonula na dno oceana.

Ostatak aviona na dnu oceana završio bi na trupu. Chen i njegov tim, napravili su simulaciju kako bi izgledao ovakav pad. Avion koji upada u vodu pod tim kutom ne bi stvorio jednake veliki valove kao ulazak pod manjim kutom. Veliki valovi vjerojatno bi uzrokovali veći lom aviona na površini.

U drugom scenariju koje su razmatrali Chen i njegov tim, manji ugao ulaska u vodu, stvorio bi veće valove i veći pritisak, što bi uzrokovalo da se avion raspadne bliže površini vode.

Chen i njegov tim, zaključili su da, bazirano na raznim scenarijima koje su matematički ispitali, najvjerojatnije je da je avion u vodu ušao s nosom. Da je avion u ocean ušao pod drugim kutom, istražitelji bi vjerojatno na površini oceana do sada pronašli neke ostatke.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene