Vjerojatnost 1 : 700 000

Prvi put u povijesti: Čovjeka ubio meteorit?

Indijske vlasti su objavile da je objekt koji je pao na zemlju i ubio vozača autobusa te ozlijedio još tri osobe - meteorit. Ako se dokaže da je tako, to će biti prva zabilježena smrt uzrokovana udarom meteorita u povijesti.

Stručnjaci tvrde kako su moguća i druga objašnjenja o nesreći koja se u nedjelju dogodila saveznoj državi Tamil Nadu na jugu Indije.

Pročitajte i ovo Muškarac je stao pred napadača u Sydneyju Poznat policiji Napadač iz Sydneyja imao mentalnih problema, u trgovačkom centru ubio pet žena i zaštitara Ilustracija Obustavljena proizvodnja Otkriveno još otrovnih sirupa za djecu: Povezani sa 141 umrlim djetetom u svijetu

Udar je na tlu ostavio krater dubok metar i pol i porazbijao je prozore na obližnjoj zgradi. Staklo je usmrtilo vozača autobusa koji je u trenutku pada tuda prolazio, piše Times of India. Objekt je težak samo 11 grama, otrilike kao AAA baterija, navodi list.

Fotografije u lokalnim medijima pokazuju plavkasti kamen, koji je premijer države Tamil Nadu Jayalalithaa Jayaram opisao kao 'meteorit' iako znanstvenici kako kako to još nije dokazano.

'Meteorit je pao na privatni inženjerski fakultet i uzeo život vozača autobusa', kazao je Jayaram.

S. P. Rajaguru, docent na Institutu za astrofiziku u Bangaloreu, rekao je kako je moguće da se radi o meteoritu ali da su potrebna dodatna testiranja. 'Ako se dokaže da se radi o meteoritu bit će to prva takva smrt u povijesti. Većina ih nikad ne stigne do površine Zemlje već u potpunosti 'ispare' u atmosferi. Rijetko se događa da udare u površinu Zemlje i nikad do sada nismo imali smrt osobe povezanu s time', kazao je Rajaguru za AFP. On smatra kako bi 'projektil' koji je pao na Zemlju mogao biti krhotina s rakete ili svemirskog šatla.

NASA-ini znanstvenici su pak uvjereni kako se ne radi o meteoritu. Prema fotografijama objevljenim na internetu 'veća je vjerojatnost da se radi o nekoj eksploziji na tlu nego o nečemu iz svemira', smatraju u NASA-i.

Meteori su čestice prašine i kamenja koji obično izgaraju dok prolaze kroz Zemljinu atmosferu. Oni koji u potpunosti ne izgore i padnu na Zemlju nazivaju se meteoriti. Prema studiji koju je napravio astronom Alan Harris šanse da vas ubije meteorit su 1 : 700 000