Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Htio otkazati pretplatu

Šokantna online prepiska: 'Oh, selite u Hitlerovu zemlju?'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Korisnik SKY TV-a iz Velike Britanije odlučio je, zbog odlaska na duže vrijeme u Njemačku, odjaviti pretplatu na televiziju, telefon i internet, a djelatnik službe za korisnike putem online chata njegov upit popratio je, u najmanju ruku, neprimjerenim odgovorom.

'Želim otkazati pretplatu na televiziju, telefon i internet, molim. Selim u Njemačku', napisao je u svojem online zahtjevu 34-godišnji Anthony Warren. On se zajedno s obitelji pripremao na duži posjet rođacima u Njemačkoj, no odgovor koji je dobio iz službe za korisnike šokirao ga je.

Pročitajte i ovo Prosvjednici protiv nacista okupljeni ispred rodne kuće Adolfa Hitlera (žuta kuća desno) BORBA S MITOM Preuređuje se rodna kuća Adolfa Hitlera: Cijena radova skočila za 11 milijuna eura Vladimir Putin Mesijanski osjećaji Bivši Putinov savjetnik: "Umislio je da mu Bog daje zadatke. Ići će dalje na zapad"

>> Korisnik Facebooka Vladi: 'Evo, snalazim se...Na crno radim. Teško je!'

'Oh, znači selite u Hitlerovu zemlju?', napisao je putem chata dotični djelatnik i svoj komentar popratio ikonicom koja gestikulira 'palac gore', prenosi Daily Mail.

Nakon što je nekoliko puta protrljao oči u nevjerici, Warren je otišao sa chata i napravio 'screenshot' razgovora te kasnije telefonski uputio žalbu službi za korisnike Skyja. 'Odmah sam prekinuo razgovor, nisam se htio upuštati u diskusiju oko tog, jer je to ionako tabu tema', pojasnio je Warren, koji je inače šef tvrtke iz Durhama, koja se bavi odlaganjem otpada na regionalnoj razini.

Nakon usmene žalbe, iz Skyja su se Warrenu ispričali i ponudili mu shopping bonove u vrijednosti 50 funti no on ih je odmah odbio. Na kraju priče s odjavljivanjem pretplate, Warrena nitko nije nazvao oko toga i on i dalje još uvijek ima pretplatu.

Njegov prijatelj objavio je screenshot online razgovora na portalu The Register, nakon čega se oglasio i glasnogovornik Skyja. 'To nije ponašanje koje očekujemo od naših djelatnika službe za korisnike, niti je to ono što naši korisnici trebaju očekivati od nas', poručio je glasnogovornik Skyja.

Ponovio je kako su se opet ispričali Warrenu te da stvar uzimaju ozbiljno i da je u tijeku unutarnja istraga. Nije istaknuo jesu li riješili pitanje odjave pretplate korisniku.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene