Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Napuhani rezultati

Facebook precijenio vrijeme gledanja videa

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Jedan od oglašivača sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.

Facebook je precijenio koliko su korisnici prosječno provodili vremena gledajući videa, priznali su, prenosi BBC.  Jedan oglašivač tako sugerira da je u nekim slučajevima statistika gledanja videa precijenjena i do 80 posto.

Pročitajte i ovo Hrvoje Prpić Globalni problem Stručnjak pojašnjava što bi mogao biti razlog pada Facebooka i Instagrama, oglasili se iz Mete Andrej Plenković Gong analizirao HDZ botovima napada oporbu i građane: "Takvim se metodama koristio i Aleksandar Vučić"

Analitika Facebooka važan je alat za oglašivače koji ih koriste kako bi shvatili koliko se njihov video sadržaj gleda.

Iz društvene mreže poručili su da je pogreška ispravljena. A ta pogreška utjecala je na Facebook podatke koji su oglašivačima trebali ukazivati na to koliko su ljudi u prosjeku gledali video.

Međutim, mjerenje nije uključivalo gledatelje koji su videe gledali kraće od tri sekunde. Na taj način napuhano je prosječno vrijeme gledanja svakog videa.

Facebook je o pogrešci obavijestio priopćenjem u kojem su, među ostalim, naveli da je problem riješen i da neće utjecati na naplatu. Također, kažu da su o svemu obavijestili partnere.

Wall Street Journal citirao je agenciju za prodaju oglasnog prostora Publicis iz koje su poručili da je ova činjenica neprihvatljiva. U Publicisu smatraju da se ovime pokazala potreba za trećom stranom koja bi potvrđivala statistike prikupljene od strane Facebooka.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene