Videospotovi podsjećaju na srcedrapajuće filmove. Krupan i neuredan muškarac gledateljima govori kako 'traži nekog posebnog. Nekog tko će mu pomoći da se s osmijehom nosi s teškim situacijama.' Drugi spot obećava: 'Ove te ruke nikad neće napustiti'. No kada kamera odzumira ruke, u kadru se vidi kako se radi o zatvorskoj ćeliji prenatrpanoj zatvorenicima, koji leže po krevetima i madracima, a na ekranu se pojavi tekst: 'Oni bi te voljeli upoznati. Nikad ne pij i vozi'.
Zbog oglasa su bijesne tamošnje grupe za reformu zatvora, kao i udruge za seksualno nasilje, koje tvrde kako se izruguje zatvorenicima. 'Problem silovanja po zatvorima je realan i ozbiljan, a političari ne čine ništa kako bi ga riješili. Ovaj oglas ne podiže svijest već govori o tome kao o dodatnoj kazni', smatra Rachel Jewkes iz Južnoafričke inicijative za istraživanje seksualnog nasilja.
>> Pijan skrivio dvije nesreće i oba puta pobjegao
Lukas Muntinagh iz Društvene inicijative za reformu zatvora dodaje kako bi negodovanja bila veća da je oglas usmjeren na žene, a ne muškarce, piše Telegraph. 'Htjeli smo pokrenuti kampanju, koja ne samo da podiže svijest, nego i mijenja potrošačevo ponašanje tako da nikad više neće piti i voziti', pojašnjeno jeiz Brandhouse Bevrages, tvrtke koja se bavi proizvodnjom pića i koja je sudjelovala u stvaranju oglasa.
-
Šokantan slučaj
Poznato što će biti s bebom pronađenom u kanti za smeće: "Nakon procjene liječnika izgledno je..."
-
osumnjičeni su uhićeni
Na turiste pucano iz vatrenog oružja, četvero mrtvih. Oglasio se i premijer: "Šokirani smo!"
-
apartmani i kuće za odmor
Cijene nekretnina eksplodirale u jednoj regiji: "Ono što je bilo 10.000 eura sad je 50 tisuća. A ovdje je najbolje investirati..."