Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nakon epidemije

Kreće borba za svakog gosta: Hoteli se otvaraju na kapaljku, cijene apartmana niže i do 40 posto

Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 6
Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 6 DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 6 Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 6 Foto: DNEVNIK.hr Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 7 Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 7 Foto: DNEVNIK.hr Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 5 Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 5 Foto: DNEVNIK.hr Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 4 Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 4 Foto: DNEVNIK.hr +8 Turisti polako dolaze, hoteli ne otvaraju - 3 Galerija 1/13 >>
Ova turistička sezona pretvorila se u matematičku računicu. Zbraja se dobit od svakog gosta i svaki, i najmanji trošak. Cijene u apartmanima spuštaju se do samog ruba isplativosti, a hotelske kuće pitaju se je li bolje ostaviti ključ u bravi?

Posljednje pripreme su odrađene, sve je spremno za prve hotelske goste na Brijunima koji stižu s gotovo dva mjeseca zakašnjenja. Zimski "turistički san" protegnuo se zbog koronavirusa i na proljeće.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna čekaju mjere za pomoć Kampovi tek na polovici lanjskog prometa, moguće ranije zatvaranje: "Imali smo određenu dozu optimizma, ali..." Anamarija Maletić, direktorica hotela IMA LI NADE ZA POSEZONU? Unatoč strožim mjerama Austrije i Slovenije, u ovom turističkom resortu i dalje su dobro popunjeni: "Nadamo se dobrim rezultatima do kraja"

"Poželjeli smo se jako Hrvatske, bili smo prije dva dana ovdje na izletu i onda smo poželjeli prespavati pa smo čuli da otvaraju prvoga i idemo odmah iskoristiti priliku", kazao je Igor iz Beča.

Priliku, koja nudi smještaj u ovom raju po 20 posto nižoj cijeni, ako gledamo prošlu godinu. No, samo u lipnju. Špice sezone nema u pola cijene.

"Što se sezone tiče, imamo jako dobar buking sedmi i osmi mjesec, i čak i nešto devetog mjeseca. Očekujemo da će se još s vremenom početi popunjavati do kraja i da će biti dobra postsezona", kazao je ravnatelj NP Brijuni Marko Milotić.

Hoteli se otvaraju jedan po jedan

Prije nje treba odraditi ova tri ključna mjeseca u kojima kreće borba za svakog gosta. No, njih još uvijek nema pa se hoteli otvaraju jedan po jedan, kao na kapaljku.

"Lagano, nekakvim korakom prema drugoj polovici šestog mjeseca vjerujemo ćemo otvarati vrata i naših drugih objekata", kazala je Manuela Kraljević iz Arena Hospitality Groupa.

Kojih će, sudeći po prognozama biti previše pa postoji mogućnost da neki od hotela ostanu i zatvoreni za ovu sezonu. Računica je jednostavna. Isplativije ih je držati zatvorenima nego ih otvoriti.

"To je realna mogućnost, jer ako mi raspolažemo procjenama na današnji dan, da će to biti 25 ili 30 posto ukupnih gostiju u odnosu na ono što je bilo prošle godine, onda je iz tog izvjesno da za svih gostiju neće biti", kazao je Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK.

Borba za goste i s konkurentima

Borba za goste vodit će se i s našim konkurentima Turskom i Grčkom. Imamo dobru startnu poziciju, blizu smo svojim emitivnim tržištima i odlična nam je epidemiološka slika.

"Naravno da će cijena igrati, svako ima neki svoj budžet, međutim mislim da i mi imamo razne cjenovne niše, a da će možda ipak više igrati ta sigurnosna komponenta", smatra Sanja Cinkopan Korotaj iz Turističke zajednice Pula.

COVID-19 je probleme stvorio i privatnim iznajmljivačima, koji se bore za svoj dio turističkog kolača. Cijene apartmana niže su i do 40 posto.

"Ove godine bukinga praktički još i nema, još nije ni počeo, nema ni nekih najava baš prevelikih, ali očekujem da bi moglo za nekih desetak dana započeti", kazao je Jasmin Hrvanović, privatni iznajmljivač.

HTZ u velikoj promotivnoj kampanji

Ova turistička sezona nikako da počne i da se kotač zakotrlja. Samo da ne završi prije nego što je započela.

A kako bi privukla što više gostiju, Hrvatska turistička zajednica počela je veliku promotivnu kampanju. Tijekom lipnja i srpnja novi promotivni video prikazivat će se na sedam europskih tržišta - u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj i Poljskoj uz slogan "Zasluženi odmor bliži vam je - no što mislite".

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene