Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vozači zbunjeni

Provozali smo se s prometnim stručnjakom po novim pravcima oko remetinečkog rotora: "Nije za peticu, ali..."

Marko Šoštarić i Dino Goleš (Foto: Dnevnik.hr)
Marko Šoštarić i Dino Goleš (Foto: Dnevnik.hr) DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Marko Šoštarić i Dino Goleš (Foto: Dnevnik.hr) Marko Šoštarić i Dino Goleš (Foto: Dnevnik.hr) Foto: DNEVNIK.hr Zdenko Lanović, projektant privremenih prometnica (Foto: Dnevnik.hr) Zdenko Lanović, projektant privremenih prometnica (Foto: Dnevnik.hr) Foto: DNEVNIK.hr Novi putevi Remetinečkog rotora (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Novi putevi Remetinečkog rotora (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Foto: DNEVNIK.hr Novi putevi Remetinečkog rotora (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Novi putevi Remetinečkog rotora (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Foto: DNEVNIK.hr +0 Novi putevi Remetinečkog rotora (Foto: Dnevnik.hr) - 3 Galerija 1/5 >>
U nedjelju ujutro uvedena je nova regulacija prometa na remetinečkom rotoru, čiji su radovi time ušli u posljednju fazu. Ipak, kod vozača nije sve prošlo bez problema.

Nova regulacija prometa na remetinečkom rotoru vozače prilično zbunjuje, dok taj prometni čvor poprima svoj konačan i novi oblik.

Po većem djelom pristupnih cesta po kojima se još do jučer voziti više prometa nema. No to ne znači da će se one rušiti jer izvođači uvjek žele imati opciju B. Produže li se radovi ili nešto slično, da se promet na njih može ponovno preusmjeriti.

Pročitajte i ovo Nadogradnja zagrebačkog rotora (Foto: Dnevnik.hr) Remetinečki rotor Stotine tisuća kubika materijala: Impresivni podaci s jednog od najvećih gradilišta u Hrvatskoj

Pročitajte i ovo Grafički prikaz prometne regulacije na Remetinečkom rotoru (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Završna faza Remetinečki rotor: Pogledajte kako se prometuje od nedjelje ujutro

Vozači su u nedjelju ujutro bili poprilično nesigurni zbog nove regulacije. Stjepan iz Zagreba nije znao kojim putem se vozi, dok je Matija iz Zagreba bio sigurniji.

"Znam. Mislim sve je označeno, ali prvi puta koristim ovo od kad je novo“, kaže nam vozač Matija. Drugi vozač, Sandro, kaže kako će se vratiti, ako se, kojim slučajem izgubi.

U izmjenu prometnih pravaca krenulo se zbog radova na priključenju Jadranskog mosta uz budući rotor.

"Naravno bit će šoka, malo će se ljudi tražiti. Samo ih molim još jedanput da idu polako, treba paziti na ograničenje brzine, paziti privremenu regulaciju. Za dan,dva sve će sjesti na svoje mjesto bolje nego do sada“, uvjeren je Zdenko Lanović, projektant privremenih regulacija.

Gdje treba biti oprezan

I dok vozači love konce oko nove regulacije, mi smo u vožnju pozvali prometnog stručnjaka Marka Šoštarića s Fakulteta prometnih zananosti kako bismo utvrdili gdje treba biti posebno oprezan.

Prvo smo iz smjera Velesajma krenuli prema centru grada.

"Imamo sad jednu prometnu traku iz drugog smjera, dvije. Tu je vođenje napravljeno korektno, tu nemamo promjene smjera tako da je napravljeno dobro i tu je situacija skroz uredu“, kaže Šoštarić.

Iz centra grada smo potom vozili prema Lučkom."Tu zapravo ne možemo puno pogriješiti. Ali tu su još možda mogla biti jedan ili dva znaka da se još jednom potvrdi koji je smjer kretanja. Da, zapravo nismo vidjeli niti jedan", kaže Šoštarić.

Skrećemo na Lanište, okrećemo se i Jadranskom avenijom krećemo prema Velesajmu i tu primjećujemo prve prave probleme.

"Držimo se svaki svoje trake, međutim evo ljudi su zbunjeni i idu između, između stupića i tu bi trebalo možda ponoviti još koji znak koji je smjer za koju traku i u kojoj duljini, da ljudi znaju koliko vremena imaju za preustrojiti se", ističe.

Problem Šoštarić vidi i na jedinoj staroj pristupnoj cesti koja je i dalje u prometu - onoj koja od Velesajma vodi prema Lučkom.

"Tu imamo cestu gdje nam je ograničenje i dalje 40. Jesmo još u privremenoj regulaciji pa na neki način po pravilima to i mora biti 40, ali ovo je cesta koja ima dvije široke trake, veliku propusnu moć, i ona vuče vozače na veću brzinu. Tu bi trebalo ili suziti te prometne trake - staviti stupiće sa strane da dobijemo dojam da smo i dalje u privremenoj regulaciji ili malo povećati brzinu".

"Nije petica, ali je 4 i pol"

Šoštarić je ocijenio i radove.

"Privremena regulacija je napravljena dobro, osigurava propusnu moć koliko je to moguće u ovim okolnostima, no neki detalji će se morati doraditi kada promet bude tu tekao nekoliko radnih dana. Nećemo odmah dati peticu ali 4 i pol sigurno“, kaže Šoštarić.

Da bismo sigurno prometovali kroz novu regulaciju, potrebno je pratiti znakove i držati se ograničenja. Nova pravila na snazi će biti idućih dvadesetak dana.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene