U cijeloj Hrvatskoj uskoro će se primjenjivati novi lakši i brži program učenja i tako učiniti djecu sretnijom i manje opterećenom. Program počinje u Dubrovniku. 'Volim školu, a volim i prijatelje', rekao je učenik Nikola. Kako sam kaže, na sam spomen testova i učenja osjeća se loše. 'Volim dobru ocjenu, a volim se i igrati.'
Pročitajte i ovo
Mnogi su uzroci bolesti
Dugo ne izaziva nikakve simptome: Skoro svaka druga osoba u Hrvatskoj boluje od tihog ubojice
Pitanje budućnosti
Investicija koja se uvijek isplati: Neki to rade iz gušta, drugi iz potrebe, ali nikada nije prekasno, a jedno je presudno
'U prvim razredima, počinje se javljati taj strah i stres od škole, tj. strah od odgovaranja. U školi se najčešće traži znanje ponavljanja silnih činjenica', rekao je dječji psiholog Nikica Kličan. 'Zamislite dijete koje svakih 10 do 15 dana doživljava takav stres. Ne voli više školu', rekao je autor projekta MENSA NTC Ranko Rajević.
Prebacivanje informacija u asocijacije
U školi se najčešće traži znanje ponavljanja silnih činjenica. Dijete koje svakih 10 do 15 dana doživljava takav stres, ne voli više školu
Ranko Rajević
Upravo zato, Ranko Rajević osmislio je novi program učenja i razvijanja moždanih sinapsa. Podatke i tekst jednostavno je prebacio u asocijacije. 'Studenti često sjede na testu ili nekom ispitu kod profesora i kad čuju pitanje oni znaju na kojoj stranici je tekst, na kojem dijelu i čak da su podcrtali crvenom ili žutom bojom, ali ne mogu se sjetiti teksta', rekao je Rajević.
>> Djeci odlično ide učenje stranih jezika još u vrtiću
'Samo pored teksta neka naprave malu sličice, da neku ključnu riječ prebace u sliku', predložio je Rajević rješenje. Ovaj program namjenjen je djeci od treće do 12. godine, u dobi kad se mozak razvija. U Hrvatskoj projekt kreće u dubrovačkim vrtićima.
Program koji povećava biološki potencijal djece
'Ja sam zaista fascinirana ovim seminarima. Ne sjećam se kad sam tako uživala u učenju', rekla je ravnateljica dubrovačkih Dječjih vrtića Boja Mustać.
'Ovo je prvi program koji ne samo da djeluje na nadarenu djecu, nego povećava biološki potencijal sve djece koja su uključena', rekao je predsjednik hrvatske Mense Roman Slovenc. Predviđa se povećanje ukupne inteligencije do čak 15 posto. Doista puno, pogotovo kada se zna da je dokazano da države koje se uvele ovaj i slične programe, imaju veći BDP od ostalih.