To je najskuplja dionica autoceste u povijesti hrvatske cestogradnje, a gradnja 10,9 kilometara od Velike Gorice do Jakuševca koštala je nevjerojatnih 1,645 milijardi kuna, odnosno 150,9 milijuna kuna po kilometru, piše Jutarnji list.
Autocesta Zagreb - Macelj, na kojoj je šest tunela i devet vijadukata, primjerice koštala je 14 milijuna eura po kilometru, a Zagreb - Split nešto više od 4 milijuna eura.
Radovi na dionici svečano su otvoreni 2006. godine za vlade premijera Ive Sanadera. Ugovore sa izvođačima sklopila je nekadašnja uprava Hrvatskih autocesta a sve pod paskom tadašnjeg ministra Božidara Kalmete. Iako je sadašnja uprava HAC-a ugovore ocijenila lošim procijenjeno je da bi još veća šteta nastala ukoliko bi se oni raskinuli.
Zoran Milanović odgovorio Angeli Merkel
U Hrvatskim autocestama tako enormnu cijenu opravdavali su nezgodnim muljevitim terenom koji je trebalo nasipati velikom količinom šljunka kojeg u blizini gradilišta nije bilo. A cijenu je 'nabio' i otkup zemljišta za što je izdvojeno čak 560 milijuna kuna, odnosno 30 posto od ukupne cijene projekta.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Iz minute u minutu
UŽIVO Majka nestale djevojčice Danke ponovno na ispitivanju u policiji
-
Nestala u utorak
U BiH uhitili trojicu koji su tvrdili da imaju informacije o malenoj Danki, nevjerojatno je što su izjavili nakon uhićenja
-
Dramatična potraga
Sigurnosni stručnjak o istrazi oko nestale Danke: "Ne bi se otkazivala potraga da se nije dogodio preokret"