Iz Hrvatskog Telekoma izvijestili su da je u četvrtak oko 15 sati došlo do prekida optičkog kabela, što je uzrokovalo otežano korištenje telekomunikacijskih usluga na dubrovačkom području.
Iz Dubrovnika nam se javio jedan čitatelj koji se bavi taksiranjem. Kaže kako je poslijepodne izgubio dosta tura jer ga nitko ne može dobiti na telefon. Ističu kako su trenutno sve raspoložive ekipe na terenu i poduzimaju maksimalne napore kako bi se nastale poteškoće otklonile u najkraćem mogućem roku, te kako bi usluge ponovno postale dostupne korisnicima.
Sanacija bi, kako očekuju, trebala biti dovršena do 21 sat kada bi trebalo doći do normalizacije telekomunikacijskog prometa, priopćio je Odjel za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma, iz kojega se ispričavaju korisnicima na neugodnostima uslijed nemogućnosti korištenja usluga.
NE MOŽETE SE SAKRITI! Jezive stvari koje Google zna o vama
Iz Korporativnih komunikacija Vipneta priopćili su kako zbog prekida na transmisijskim linkovima korisnici na području Dubrovačko-neretvanske županije imaju poteškoća prilikom korištenja Vip usluga.
Ističu kako se trenutno intenzivno radi na što skorijem otklanjanju problema te se ispričavaju korisnicima koji nisu u mogućnosti neometano koristiti Vip usluge. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook