Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Medijska konferencija

Treće izdanje New Europe Marketa oduševilo Dubrovnik

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
NEM 2015, trodnevna medijska konferencija koja je ove godine održana po treći puta u Dubrovniku, završila je u velikom stilu objavom ekranizacije Zagorkinih djela u suradnji Fremantlea i Jadran Filma.

U ekskluzivnoj objavi, predstavnice FremantleMedije, Ana Habajec i Daniela Matei, te Vinko Grubišić iz Jadran Filma objavili su kako su sklopili strateško partnerstvo za ekranizaciju književnog opusa jedne od najpoznatijih hrvatskih spisateljica - Marije Jurić Zagorke. Partnerstvo će tako uključivati razvoj knjiga legendarne novinarke i spisateljice na velike ekrane za globalnu publiku.

Pročitajte i ovo Ilustracija žene koja je otkupila bezvrijednu narukvicu Policija traga za muškarcem Je li moguće da netko na ovo nasjedne? Pogledajte što je učinila lakovjerna žena Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV, i Paula Klaić Saulačić ZAVRŠENO POLUFINALNO OCJENJIVANJE U Dubrovniku biraju najbolje telenovele za nagradu Emmy: "I u budućnosti namjeravamo raditi velike stvari"

Treći dan New Europe Marketa 2015 obilježila su i dva zanimljiva panela o budućnosti medijskog tržišta te prezentacija Maxima Ryabinka, product leader za projekt Total audience measurement u Nielsenu.

Intervju s Aleksom Habdankom

Prvim panelom, posvećenom brzini isporuke usluga krajnjim korisnicima i brzini rasta tržišta, moderirao je Merrick Kingston, viši analitičar Connected Homea. Njegovi gosti panelisti bili su Jeremy Maddocks, regionalni direktor ruskog tržišta te zastupnik Cisco Systemsa za središnju i istočnu Europu; Pavel Krbec, direktor digitalnog odjela za središnju i istočnu Europu pri MTG-ju te Alma Butković Tomac, head of solutions pri NAGRA-i. U opuštenoj atmosferi panelisti su uspjeli iz svojeg stručnog pogleda iznijeti s kakvim se sve izazovima suočavaju kada je u pitanju dinamično digitalno tržište koje izaziva tradicionalne vrste medija, ali i kako se što bolje uklopiti u današnju i futurističku sliku koju korisnici žele.

Maxim Ryabinko iz Nielsen Europea svojom je prezentacijom pod nazivom „How total is the audience? New business models – new currencies“, kroz statističke podatke gledanosti i praćenja gledanosti te zastupljenosti oglašivača u medijima predstavio kako Nielsen nastoji omogućiti lakše praćenje i sklapanje više uređaja za dobivanje jednog, totalnog broja gledatelja i korisnika određenog televizijskog sadržaja.

Posljednji panel ovogodišnjeg NEM-a nastavio se na prethodno izlaganje o analitičkim alatima. „Budućnost analize gledanosti i prodaje oglasa“ ugostio je uz Ryabinka i Dražena Mavrića, predsjednika Uprave Nova TV Grupe, Branku Bajt, direktoricu za medijske i digitalne usluge u Hrvatskom Telekomu te Magdalenu Malinovu, potpredsjednicu razvoja poslovanja za regiju Adria iz TVBeata. Moderatorica Ana Šarić, direktorica agencije Drimia, povela je raspravu u smjeru zadovoljstva trenutnim stanjem analize gledateljstva.

Dražen Mavrić je istaknuo kako se Nova TV većinom služi Gemiusom, koji je glavni na hrvatskom tržištu što se tiče praćenja internetskog prometa, no izrazio je nezadovoljstvo jer u ovu uslugu nije uključena precizna analiza koja bi omogućila izradu bolje strategije za posao i korisnike.

Branka Bajt istaknula je kako se kombinacijom interneta, mobitela te IPTV oglašavanja može izraditi kompletna slika koja bi pokazala u kojem smjeru se treba kretati sadržaj i oglašavanje.

Magdalena Malinova je zaključila kako ljudi žele pristup sadržaju gdje god i kada god, te kako se agencije, mediji i oglašivači trebaju usmjeriti u tom pravcu za opće zadovoljstvo korisnika.

Dražen Mavrić se potom fokusirao na temu sadržaja koji je primamljiv oglašivačima. S obzirom na visoku pozicioniranost Nove TV po brojkama u Hrvatskoj, Mavrić je istaknuo kako ova televizija nema problema sa nabavom oglašivača jer oni prepoznaju dobar rating i kvalitetan sadržaj. U usporedbi s Facebookom, Malinova je prikazala kako se zapravo oglašavanje treba orijentirati – Facebook zna preferencije svojih korisnika zahvaljujući činjenici da korisnici ustupaju svoje osobne podatke i navike preko ovoga servisa. Pomoću toga se radi i oglašivačka strategija te se korisnicima pozicioniraju samo oni oglasi koji su tom korisniku korisni i zanimljivi. Televizija još nema mogućnost ovakvog ciljanog oglašavanja, no bliska budućnost bi uskoro to mogla promijeniti.

NEM 2015 se nakon velike objave nastavio ugodnim networkingom na NEM terasi uz koktele Fremantlemedije na kojoj je zaključeno ovogodišnje, treće izdanje najveće medijske konferencije u našoj regiji, koja je uspjela i ove godine dokazati na njenu važnost, što brojem sudionika, što novim sklopljenim poslovima i naravno, vrhunskim panelskim raspravama.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene