Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Za gradonačelnika nema straha

Treba li Zagrebu tenk?!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ne prestaju kritike na Bandićevu odluku o kupnji tenka. Dok se mnogi pitaju ima li Hrvatska uopće dovoljno skloništa za obične građane u slučaju veće katastrofe, zagrebački je gradonačelnik, kako se čini - najprije odlučio osigurati sebe i svoje suradnike.

Teroristi u Hrvatskoj nemaju šanse, hvalilo se gradsko poglavarstvo prije tri mjeseca. 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna 12 KANDIDATKINJA I Alemka Markotić i Bandićeva zastupnica Natalija Prica bore se za titulu ''Zagrepčanka godine'' Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa - Ilustracija - 1 NEMA NIKAKVE POVREDE Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa odbacilo pokretanje postupaka protiv Bandića, Kuščevića i Marića

No, igru rata ozbiljno su shvatili pa su odlučili kupiti i tenk. O kakvom oklopnom vozilu je riječ, još ne otkrivaju. Pozivaju se na Zakon o tajnosti podataka. Špekulira se o dvije verzije.

'Ovakvi dva modela vozila nisu za te svrhe i namjene. Znači, u slučaju takvih incidenta teško se nekad može naći neki čvrsti objekat gdje se može stožer smjestit sa određenim komoditetom rada i za to se prakticiraju pokretni operativni komunikacijski centar', kaže Mate Laušić stručnjak za sigurnost.

>> Bandić kupuje oklopno vozilo za svoju zaštitu

Osim tenka, građane bi kaže Laušić više trebao zanimati Ured za upravljanje kriznim situacijama, koji je gradonačelnik najavljivao kao osobno rasterećenje.

'Gradonačelnika više nećete moći 'bubat' da odlučuje o svemu. Gradonačelnik je odlučivao i o golubovima na Jelačićevom placu. Formiranjem ureda radi svatko svoj dio posla i gradonačelniku je malo lakše', rekao je tada Milan Bandić, gradonačelnik Zagreba.

No, ustroj, zadaća, namjena, ali i svrha tog Ureda ni danas - nije jasna. Osnovan je u travnju, i do sada nije imao većih akcija. 

Ostali gradovi, koji imaju samo krizni stožer, tvrde da odlično funkcioniraju bez tenka i posebnih ureda. Zagrepčane najviše smeta što bi 4 milijuna kuna za tenk išlo iz njihova džepa.

A za neke hitnije i važnije stvari nije bilo novca. Najbolji primjer je bila Kupska. Nakon propadanja ulice, stanari su evakuirani u neadekvatne hotele. Kao što se danas bavi kupnjom tenka, gradsko poglavarstvo tada se bavilo drugim stvarima, dok su ljudi u sekundi ostali bez krova nad glavom.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene