Obavijesti Video Pretražite Navigacija
KINESKI TURISTI

Sada su oni najpoželjniji, ali...: Da u Hrvatsku dođe samo jedna ulica iz Šangaja, ne bismo imali dovoljno kreveta da ih ugostimo

Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 1
Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 1 DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Foto: DNEVNIK.hr +0 Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Galerija 1/2 >>
Na dubrovačko primorje oko su bacili kineski ulagači, ali i turisti. Iako su jedni od najpoželjnijih turista, svejedno postoje problemi. Primjerice, da u Hrvatsku dođe samo jedna ulica iz Šangaja, ne bismo imali dovoljno kreveta da ih ugostimo.

Od početka godine u Dubrovnik je stiglo 38 posto Kineza više nego lani.

Pročitajte i ovo Kineske vojne vježbe Naoružavanje Ovo nije viđeno od Drugog svjetskog rata: "Do 2027. godine bit će spremni na invaziju" Taksi u Dubrovniku - 1 Problem velikih gužvi Dubrovnik kreće u obračun s prometnim kaosom: Novim rješenjem nisu svi zadovoljni

"Proveo sam dva dana u Splitu, dva dana ću biti ovdje u Dubrovniku i onda idem u Zagreb. Dubrovnik me ipak najviše oduševio, grad i arhitektura su predivni", govori Jang Shui iz Kine.

Na razini Hrvatske broj dolazaka veći je za 57 posto. Plitvice su najveća atrakcija, a od gradova Split, Zadar, Opatija i Dubrovnik.

Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Kineski turisti sve brojniji (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Foto: DNEVNIK.hr

12 milijuna Kineza na godinu posjeti Europu. Dobri su potrošači, odsjedaju u hotelima, dolaze u predsezoni i posezoni i zato su među najpoželjnijim gostima.

"Prosječni kineski turist troši od 5 do 7 tisuća eura po turistu koji boravi 7 do 10 dana", govori Mario Rendulić iz Kinesko-jugoistočnoeuropske poslovne asocijacije.

"Sve više Kineza dolazi u Europu, a Hrvatska im postaje jedna od omiljenih zemalja, oni traže luksuznije hotele, žele istraživati grad, kulturu i gastronomiju", govori Naomi Lei Sun iz Kineske turističke agencije.

Za sve veći rast dolazaka zaslužan je i reality show koji se prošlog ljeta snimao u Dubrovniku i Zagrebu s kineskim zvijezdama, a gradnja Pelješkog mosta otvara vrata šire suradnje.

"To je dodatan poticaj za suradnju na svim poljima, a turizam je broj jedan. Moramo olakšati postupak viza za naše građane, ali i raditi na boljoj zračnoj povezanosti", govori Wang Shui iz Kineske turističke agencije.

Daleko kinesko tržište Hrvatska smatra strateški važnim i upravo zbog toga uskoro se otvara ured predstavništva HTZ-a u Šangaju.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene