Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prazne se novčanici

Šopingholičari navalili u trgovine, krenula SNIŽENJA!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mnogi šopingholičari lijek za dušu traže upravo sada. Počela su ljetna sniženja. Trgovački centri prepuni su zadovoljnih kupaca jer su cijene manje i do 70 posto.

Novčanici se prazne, vrećice pune. Počeo je lov na ljetna sniženja. 'Prije kakve su cijene bile, malo su bile skuplje, al sad ovo sniženje... možda su me i potakle malo da dođem i pogledam, razgledam malo. Stvarno je OK, sad su jeftine cijene sve', rekao je Zlatko Gajski, Našice.

Pročitajte i ovo Trgovina - 2 Puno lažnih sniženja Sezonska sniženja u punom su jeku! Čak 80 posto hrvatskih kupaca ne zna važnu stvar tijekom kupnje bijele tehnike Slika nije dostupna Navali narode Osim novog toplinskog vala od ponedjeljka kreću i ljetna sezonska sniženja

Svaki komad treba dobro odmjeriti. Neki su spremni izgubiti sate u potrazi za pravom kombinacijom cijene, izgleda i kvalitete. 'Stvarno je dosta dobro sniženje napravljeno što se tiče svega, od dugih, kratkih stvari, stvarno ima dobrih', rekla je Ana Marija Šešlek - Zagreb.

>> Fiskalne blagajne na testu rasprodaja: Stizalo 80 računa u sekundi!

Sniženja se uglavnom odnose na sezonsku odjeću i obuću. Mnogi su današnji dan čekali mjesecima. 'Danas smo krenuli sa drugim krugom sniženja, do 70 posto, ljudi su to prepoznali, masovno kupuju i kao da su čekali ovo sniženje', rekla je Tamara, voditeljica jedne trgovine.

Iskusniji kupci neke će trgovine posjetiti i više puta. Oni znaju da nakon prvog sniženja često dođe i do drugog. 'Ovo je zapravo tek prvi val. Mi smo krenuli 20.6. u svim našim dućanima, tako da ćemo vidjeti. Zavisi kakva će biti ponuda, odnosno kako biti potražnja prema tome ćemo i sniženje skratiti, produžiti, vidjeti ćemo uglavnom', rekla je Marijeta, voditeljica marketinga trgovine.

Dobra je ovo prilika za potrošače, ali i trgovce. 'Treba pazit. Sniženja su navedena, a onda dođeš proizvod svejedno nije na sniženju. Onda te na blagajni iznenadi - Kaj sad?', rekao je Patrik Kovač iz Koprivnice. A u vremenu krize najvažnije je zadržati zadovoljnog kupca, jer upravo zahvaljujući njima trgovina na malo prvi je put u posljednjih 14 mjeseci zabilježila rast.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene