Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Novi imidž

Razvojna strategija turizma 2012: Nismo više samo zemlja sunca i mora

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U Ministarstvu turizma predstavljena je strategija razvoja turizma do 2020. godine.

Strategija bi, ponajprije, trebala dati novu razvojnu viziju hrvatskog turizma. Najviše pozornosti posvetit će se povlačenju novca iz fondova Europske unije. Razvojna strategija u idućih nekoliko godina trebala bi intenzivno raditi na imidžu turizma. Nismo više samo zemlja sunca i mora, imamo štošta toga ponuditi, moglo se čuti na današnjem predstavljanju. Također, da smo cjenovno konkurentni u odnosu na zemlje iz okruženja.

Pročitajte i ovo Dobra predviđanja za turističku sezonu buking u Skandinaviji Baby Lasagna napravio je još jednu sjajnu stvar: "Požurite potražiti smještaj!" Iločke zidine - 1 Gotova zahtjevna obnova Gradić na krajnjem istoku odsad s punim pravom može nositi svoj drugi naziv - mali Dubrovnik

'Bez izrade strategije ne možemo upravljati svojom turističkom budućnošću u koliko ne definiramo jasne ciljeve ukoliko neznamo gdje želimo', rekao je ministar Veljko Ostojić.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene