Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Za sigurno kretanje kroz medije

POZIV ZA SVE Naučite kako bolje razumjeti medije, birati sadržaje i razgovarati o njima s djecom

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF pozvali su u utorak roditelje, skrbnike i učitelje iz cijele Hrvatske na korištenje portala 'medijskapismenost.hr', namijenjenog svima "kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija".

Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF pozvali su roditelje, skrbnike i učitelje iz cijele Hrvatske da se pridruže portalu o "abecedi 21. stoljeća“ i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom, a njihovu kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali.

Pročitajte i ovo Nina Obuljen Koržinek Plenkovićeva uzdanica Ministrica je puna vjere i nade: ''Kazneni zakon unaprijedit će status novinara'' PR oglas Uspješno provedena kampanja „Ima sreće za sve“ trgovačkog lanca Tommy „Svako dijete ima pravo odrastati u obitelji“

Portal 'medijskapismenost.hr' obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama. Portal je nastao kao drugi dio kampanje za podizanje medijske svijesti "Birajmo što gledamo".

"U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u kojem za medije više ne postoje granice, cilj nam je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju. Vjerujemo da možemo osnažiti odrasle i pružiti im nove teme i alate u poučavanju djece, koja bi trebala naučiti vrednovati i kritički promišljati medijske sadržaje, a kako bi se zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov razvoj", ističu na portalu.

U stvaranju sadržaja portala sudjeluju, među ostalima, Akademija dramske umjetnosti, zagrebački Fakultet političkih znanosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez, a kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi.

Član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović ističe da kampanjom žele potaknuti roditelje i učitelje da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti, a predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić ističe da kroz portal žele osnažiti sve one koji pomažu djeci da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi. (Hina)

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene