Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Počela su sniženja!

Oprez, i sniženje može skupo koštati!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Tek nakon božićnih i novogodišnjih praznika slijedi omiljeni dio godine za sve oni koji obožavaju obilaziti trgovine i kupovati. Tada, naime, počinje vrijeme sezonskih sniženja koje obuhvaća i niskobudžetne i ekskluzivne trgovine s velikim modnim imenima.

Mudri će tada za upola manje novca u svoj ormar pospremiti komad robe koji već dugo gledaju. No, i za vrijeme rasprodaja ima stvari na koje treba obratiti pažnju, kako nam na prvi pigled povoljna kupnja na kraju ne bi bila najskuplja.

Pročitajte i ovo Ana Knežević VODIČ KROZ SNIŽENJA U lovu na popuste: Znate li koja su prava potrošača? Trgovina, ilustracija - 2 i prije 1. travnja Pogledajte koje trgovine već snižavaju cijene: "Više od 1000 artikala bit će jeftinije..."

Proizvod koji se prodaje na sniženju mora biti jasno, vidljivo i čitko označen cijenom prije i nakon sniženja. Trgovac je dužan fizički odvojiti proizvode koji su na sniženju od onih koji nisu na sniženju. Ukoliko je proizvod s greškom na sniženju, to mora biti jasno i vidljivo istaknuto, a ne zakamuflirano u ostalu robu. Trgovac vas je dužan upozoriti na grešku te reći od čega se sastoji greška na proizvodu. Robu s greškom kupujete na vlastiti rizik i takvu robu ni uz predočenje računa nije moguće vratiti ili zamijeniti.

Roba s greškom kupljena na sniženju može se reklamirati

'Ukoliko roba s greškom na sniženju nije zbog greške, nego je riječ o sezonskoj ili nekoj drugoj rasprodaji te oštećenje robe nije naznačeno nego se ona prodaje kao ispravna, trgovac je dužan uvažiti reklamaciju i vratiti robu', naznačila je Jadranka Kolarević iz Društva za zaštitu potrošača te dodala kako je uvjet bilo kakve reklamacije predočenje računa. Kupac tako ima pravo na reklamaciju oštećene robe kupljene na sniženju u roku 30 dana od dana kupnje. Kupac u trgovini sam može birati želi li drugi ispravan artikl ili povrat novca.

'Ne možemo vratiti proizvod samo zato što nam se više ne sviđa, pa ne živimo mi u Americi', dodala je Kolarević i naznačila kako su hrvatski potrošači u 10 godina ipak naučili osnovne stvari, a Društvo za zaštitu potrošača tu je da zaštiti njihova prava.

Nismo te sreće da imamo sniženja kao što imaju neke države, gdje npr. zimska jakna koja ima početnu cijenu od 120 dolara, na sniženju stoji 19,90 dolara, no možda jednom dočekamo i to. Kod nas božićni popusti, kao što im i samo ime govori, počinju oko Božića i snize postojeće cijene za 10 do 20 posto. Nakon Nove godine počinju sniženja te tada trgovci spuste cijene robe od 30 do 50 posto, a pred kraj sniženja neke trgovine 'ruše' cijene robe i do 70 posto.

Ukoliko za protekle blagdane niste do krajnjih granica iscrpili svoje financije nego vam je ostalo još sredstava, pravo je vrijeme da za manje novca kupite nešto što već dugo želite, bez čega ne možete ili što vam jako treba - za manju cijenu.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene