"Ovaj oglas uopće ne spominje zdravstvenu i higijensku, zaštitnu funkciju prezervativa, nego se izričito koncentrira na vibrirajući prsten za zadovoljstvo oba partnera", navodi Vijeće za elektroničke medije u današnjem priopćenju.
Dodaju da se na taj način proizvod reklamira isključivo kao seksualna igračka, pa se takav oglas, prema Zakonu o elektroničkim medijima, ne smije emitirati u terminima kada ga mogu gledati djeca.
Takav zahtjev televizijskim kućama Vijeće je uputilo nakon postupka nadzora, provedenog zbog pritužbi građana.
Najčitanije
-
Iz minute u minutu
"Imamo dovoljno ruku": Grmoja uputio novi poziv DP-u, stigao mu odgovor i neće mu se svidjeti
-
Dva dana nakon izbora
Ustavni sud: "Milanović ne može biti ni mandatar ni predsjednik Vlade ni ako podnese ostavku"
-
Izdaja birača
Partner Domovinskog pokreta bijesan, traži koaliciju i s crnim vragom: "Nitko ne smije podržati HDZ!"