Obavijesti Video Pretražite Navigacija
0800-0800

Navala na liniju za roditelje Hrabrog telefona

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nemaju samo djeca 1000 pitanja - kako i zašto? Mnoge nepoznanice vise i roditeljima nad glavama. Nova linija u sklopu Hrabrog telefona, namijenjena upravo njima, od svog puštanja u rad bilježi porast od 60 posto!

Imati dijete znači svakodnevno se suočavati sa različitim izazovima. Zna to i mama Lana. S troipolgodišnjim Matijom već je prošla brojne dječje faze. ''U ove tri i pol godine sa starijim sinom, najveći izazov mi je bila faza, odnosno razdoblje između druge i treće godine. To je faza ispitivanja granica, NE faza, faza prkosa'', rekla je Lana.

Pročitajte i ovo Cijene ekskurzija; ilustracija - 1 Cijene samo rastu Sezona krizmi, pričesti, maturalaca i ekskurzija - sve je poskupjelo: Pogledajte na čemu se ne štedi Provjereno: Hrabri telefon - 3 Hrabri telefon Jedan telefonski poziv često znači sve: Već 25 godina pomažu djeci i roditeljima, a sada i sami trebaju pomoć

Brojne faze, mnoštvo izazova. Posebno jer je sa šestomjesečnim Markom sve to ponovno čeka. Zato joj poziv savjetodavnim linijama za roditelje nije stran. ''Dobiti kvalitetan savjet u pravo vrijeme na pravom mjestu čini mi se neprocjenjivo'', rekla je Lana.

>>Marija Miholjek i Igor Mešin u spotu o novoj liniji Hrabrog telefona za roditelje

S tim se slažu i drugi roditelji, pa na novoj liniji Hrabrog telefona, namjenjenoj roditeljima - nema odmora. ''Velik je porast poziva, znači preko 60 posto je veći broj poziva. Linija je non-stop zauzeta, dapače roditelji zovu i u ured Hrabrog telefona, pa čak i na liniju za djecu'', rekla je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.

Savjet traže zbog svakodnevnih situacija, ali i zbog teških i za mališane traumatičnih događaja.

''Kako razgovarati s djetetom u procesu razvoda, kako ako se dogodila smrt u obitelji, pa čak i prilagodba na školu, na vrtić, znači općenito odgojni savjeti, postavljanje granica, adolescenti, kako im se približiti'', rekla je Sandra Tolić, programska koordinatorica Hrabrog telefona.

 Besplatan broj 0800-0800 tu je za sve roditeljske nedoumice.

Svakako ne smijemo ni zaboraviti podršku akciji koju je dala Podravka, ujedno i generalni sponzor akcije. Uz njihovu financijsku podršku, Hrabri telefon otvorio je jedinu besplatnu stručnu savjetodavnu liniju za roditelje.

Grad Zagreb i Ministarstvo socijalne politike i mladih su putem svojih natječaja za udruge podržali provedbu ovog projekta.

Akciju su svojim sponzorstvima podržali:

Terrakom se odrekao telefonskog računa Hrabrog telefona za mame i tate.

B1 plakati će besplatno staviti plakate Hrabrog telefona za mame i tate po zdravstvenim ustanovama, vrtićima i tramvajima.

Omazić d.o.o. radi dizajn i vizualna rješenja, Web2print se odriče dijela troška tiska vizualnih materijala, a Hauska i partner donirali su svoje konzultantske usluge.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene