Obavijesti Video Pretražite Navigacija
PREDIZBORNO UDRUŽIVANJE

Zagreb je naš!: Zagrebački tramvaj danas vozi tek 4 km brže od onog kojeg su vukli konji

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Politička stranka Za Grad pridružila se platformi Zagreb je naš! za lokalne izbore u Zagrebu.

Politička stranka Za Grad, koja je na prošlim lokalnim izborima za zagrebačku Gradsku skupštinu dobila više od 10.000 glasova, priključila se političkoj platformi Zagreb je naš! s kojom će zajedno izaći ne predstojeće lokalne izbore u Zagrebu, objavljeno je na konferenciji za novinare.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna ZAGREB JE NAŠ! Tomašević predstavio prioritete za kulturu: I Gredelj i Paromlin staviti u društvenu i kulturnu funkciju Slika nije dostupna Lokalni izbori 2017. Prosvjed platforme "Zagreb je naš": "Vrijeme je da glasno kažemo - dosta nam je!"

Konferencija je održana na livadi ispred nebodera u Ulici braće Domany gdje je još prije 30 godina GUP-om predviđena prometnica s izuzetno važnim okomitim tramvajskim koridorom koji bi povezao Črnomerec preko Ljubljanice sa Horvaćanskom.

U listopadu 2000. godine, puštanjem u promet tramvajske trase Jarun-Prečko i Dubrava-Dubec, posljednji je put u Zagrebu proširena tramvajska mreža.

“U zadnjih 16 godina u Zagrebu nije izgrađen ni metar novih tramvajskih pruga. Zagreb u prometnom smislu stoji, nema razvoja prometne infrastrukture, a putnika je sve više i opterećenja na prometnice su sve veća. Stranka Za Grad će se na predstojećim lokalnim izborima pridružiti platformi Zagreb je naš! kako bi zajedno s građanima ovaj grad učinili boljim, pogotovo po pitanju naše današnje teme, a to je javni prijevoz”, rekao je Ivan Zelenić, supredsjednik stranke Za Grad.

Upozorili su da je gradska vlast prije nekoliko dana obećala je novu tramvajsku liniju od Črnomerca do Horvaćanske, a to isto su učinili prije 10 godina. "Obećavao je nama Bandić i remize u Blatu, pa tramvajsku liniju od Glavnog kolodvora do Dugava, pa brzu liniju do aerodroma, ali u 16 godina nije izgrađena niti jedna nova tramvajska linija. Treba se prisjetiti stoga što narod kaže: obećanje, ludom radovanje", rekla je Urša Raukar iz platforme Zagreb je naš!. 

Tomislav Tomašević iz platforme Zagreb je naš! je naglasio da je promet u Zagrebu dodatno usporen zbog politike izgradnje novih garaža u centru grada što privlači još veći broj automobila koji zagušuju promet tramvajima. “Prije 100 godina su u Zagrebu tramvaj vukli konji i tada je prosječna brzina tramvaja bila 8 kilometara na sat, a danas je prosječna brzina električnog tramvaja tek 12 kilometara na sat", kaže Tomašević, dodajući da će njihova politička opcija neće stati dok se tramvajska mreža u Zagrebu ne proširi i poboljša. 

Politička platforma Zagreb je naš! i stranka Za Grad imat će zajedničke kandidate za gradonačelnika/cu, Skupštinu Grada Zagreba, vijeća gradskih četvrti te vijeća mjesnih odbora, a pozvali su i druge progresivne stranke, kvartovske inicijative i građane "kojima je dosta ovakvog načina upravljanja gradom" da im se pridruže. 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene