Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Smjene u HŽ-u

Kalmeta usprkos prozivkama na položaje u HŽ-u stavlja svoje ljude

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon što je jučer kompletnoj Upravi HŽ Infarastrukture rekao 'zbogom', ministar Božidar Kalmeta, na mjesto novog predsjednika imenovao je svog prvog suradnika, Branimira Jerneića. Nisu ministra u konzultacijama omeli ni strojovođe, koji su tražili upravo njegovu ostavku.

'Što me više gaze, ja ću biti jači', riječi su Branimira Jerneića. Pred 32-ogodišnjim državni tajnikom za željeznički promet, nimalo je udobna fotelja. No, on je spreman uskočiti u nju. Dobio je povjerenje ministra Kalmete. 'HŽ Infrastrukture treba kvalitetan menadžment i vjeruje da će to i imati. treba se znati nositi sa izazovioma', poručio je Jerenić.

Pročitajte i ovo Most Drava Botovo Jedan od najvećih projekata Pogledajte kako izgleda novi željeznički most preko Drave: Vlakovi će ga prelaziti brzinom od 160 kilometara na sat Slika nije dostupna Glomazan i trom HŽ Direktor u pritvoru, gomila dugova, a radnici nemaju za hranu

Nakon što je tročlana Uprava otpuštena, njemu ostaje poduzeće u kojem se klupko navodnog mutnog poslovanja tek dijelom počelo odmotavati. Svoje prve poteze još ne otkriva. Upućeni u stanje u HŽ - u kažu da je prvi Kalmetin suradnik bio je logičan izbor jer će tako  ministar sve na oku. No, za ozbiljnije provjetravanje na domaćim željeznicama, trebat će im vremena.

Tek zagrebali površinu

Smjenama su površinu tek zagrebali, kažu strojovođe. Oko odabira Jerneića još se ne mogu odlučiti. Traže više, neka odstupe predsjednik Uprave HŽ Holdinga Zoran Popovac, svi članovi Uprave, ali i ministar Kalmeta. 'On ima velik utjecaj i odogoovoran je za cijelu situaciju u HŽ-u. Oni su samo došli da bi izvukli novac iz HŽ-a', tvrdi Ante Ivelić, predsjednik Sindikata strojovođa HŽ-a. 

>> Medak i Rogulj suspendirani, najavljeni otkazi u HŽ-u

Svoje će mišljenje o stanju u HŽ-u peticijom reći i radnici, okupljeni oko Ivelićevog sindikata. Iako osnovani još prije četiri godine, broje tek nešto više od 70-ak članova. Ali sakupe li 250 potpisa organizirat će dvosatni štrajk. No, potpise kolega strojovođa na razini cijele Hrvatske neće dobiti, a njihov je sindikat ipak utjecajniji, i čak 28 puta brojniji.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene