Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Hrvatska popularna i na netu

Kad srce kaže 'da', kaže online booking

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Turizam kakav pamtimo odlazi u povijest. Pa tako više nije popularno mjesto za odmor tražiti u putničkoj agenciji.

Turizam kakav pamtimo odlazi u povijest. Pa tako više nije popularno mjesto za odmor tražiti u putničkoj agenciji.

Pročitajte i ovo Učenici u školskim klupama NIŠTA OD DUŽIH PRAZNIKA Jesenski praznici neće biti produženi, savjetnik ministra obrazovanja pojasnio hoće li škole preći na nastavu na daljinu Istraživanje kvalitete nastave za vrijeme pandemije - 5 Online generacija Kako je korona-nastava utjecala na učenike, nastavnike, ali i roditelje? Učenici iz Osijeka došli su do zanimljivih zaključaka

U 21. stoljeću sve se radi online. Takve rezervacije bilježe pravu eksploziju. Zato i ne čudi što je ove godine za internet promidžbu naših ljepota izdvojeno više nego ikad - 15 i pol milijuna kuna. Kad srce kaže ljeto, a pustinjske temperature to i potvrde, srce kaže online booking. Klik mišem ispraznio je turističke agencije; rezervacija putovanja preselila se na 'mrežu svih mreža'.

'Dešava se prodajni boom u internet prodaji', rekao nam je Kristijan Grižetić iz adriatica.net grupe. U godini last minute aranžmana, i mlado, i staro zamjenjuje odlazak u agenciju tipkovnicom i mišem. 'Sto posto je siguran da će se kupovina obaviti na tragu maksimalnih sigurnosnih regula', kaže Kristijan. Naši turistički oci kao da su znali da će se u prvih pola godine nakupiti minusi i minusi pa se okrenuli internet promidžbi, majci online bookinga.

'Mi smo planirali potrošiti 15,5 milijuna kuna i to je porast od 72 posto za ovaj oblik oglašavanja u odnosu na 2009.', ističe Niko Bulić, direktor Glavnog ureda HTZ-a. 'Niti smo štedjeli, niti ćemo štedjeti!', dodaje ministar turizma Damir Bajs. Jasan je ministar, a kako i ne bi bio kada se 70 posto turista služi mišem za istraživanje odredišta. 'Moguće je da ove godine gotovo 200 milijuna ljudi samo preko Googlea dođe do informacija o Hrvatskoj kao poželjnoj destinaciji za ljetovanje', smatra Bajs.

Ministru nije bilo teško priznati da smo zemlja koja najviše ulaže u online promidžbu. Ako srpanj i kolovoz i ne pokažu pravo lice, ostaje utjeha da smo privukli pozornost na Hrvatsku. Pa makar i samo na internetu.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene