Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Lov na glasove

'Radim više i od Japanaca': Pogledajte Bandićev prvi promidžbeni spot

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Sudionici skorašnjih parlamentarnih izbora krenuli su u lov na glasove. Milan Bandić izbacio je i prvi promo spot.

Milan Bandić (Milan Bandić 365 Stranka rada i solidarnosti) na YouTube-u je objavio predizborni spot naziva 'Radim više i od Japanaca'.

Pročitajte i ovo HDZ i SDP - 2 uoči izbora Počelo je! Borba za glasove već je u punom jeku, pogledajte što je jedna od tema ove pretkampanje Zagreb: U sklopu kampanje "Baci čik u koš" U Zagrebu prikupljeno više od 15 tisuća opušaka: "Svakim bačenim na pod trujemo se još jednom"

Kako spot izgleda najbolje da pogledate sami, a ono što je sigurno je da će ih biti još. Ovo je samo prvi iz serije promidžbenih spotova Koalicije za premijera.

'Manje je više'

A čini se da je moto svih stranaka i koalicija, kad je riječ o troškovima kampanja, manje je više. Iako po izbornoj jedinici mogu potrošiti najviše milijun i pol kuna, svi obećavaju da neće biti rastrošni.

HDZ je u kampanju krenuo plaćenim oglasima u novinama, čak i na talijanskom jeziku. Fokus je na Plenkoviću. U planu nije mnogo velikih skupova. Obećavaju transparentno financiranje, ali ne otkrivaju koliko će točno potrošiti.

Zoran Milanović građanima je već napisao i poslao pisma. Traži njihovu potporu, a s jumbo plakatima kreću idući tjedan. Narodna koalicija odlučila se za deset velikih izbornih skupova.

Bespoštedna borba za birače vodi se i na društvenim mrežama. Miro Kovač putem Facebooka naziva Milanovića kukavicom, zbog najava da više ne želi sudjelovati u sučeljavanjima. Plenković - mnogo suzdržaniji.

Milijan Brkić zna da ga do sabora vode samo birači pa njihovu potporu traži putem Facebooka. I manje poznata 14-ica na Bandićevoj listi - Đuro Lubura - u lovu je na glasove, sa zanimljivim plakatom. 

Prvi na listama - mogu biti mirni.

Članovi Mosta s biračima na Pelješcu i Korčuli. Krenuli su s četiri kraja Hrvatske, a kampanju planiraju završiti u Zagrebu.

Najviše tri milijuna kuna planiraju potrošiti u Bandićevu stožeru. Kažu - nije vrijeme za masovne skupove, već drugačiju kampanju.

Kampanja je tek počela. Zasad skromna i tiha, no do kraja se možda i zapjeva kao nekad.

 


 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene