Sindikat INAŠ organizirao je nacionalnu akciju u pet hrvatskih gradova - Zagrebu, Sisku, Osijeku, Rijeci i Splitu da bi hrvatske građane upozorili na, kako ističu, sustavno pretvaranje INA-e u MOL-ovu podružnicu.
Pročitajte i ovo
Nebu pod oblake
Parking postao luksuz: Nećete vjerovati za koliko se prodaju garaže u Zagrebu!
HO-HO-HO-HO-HO
Zlatna koka zagrebačkog Adventa slavi 10. rođendan: Počelo je odbrojavanje do blagdanskog šarenila
Sindikalna akcija u Zagrebu održala se pred zgradom INA-e na križanju Avenije Većeslava Holjevca i Avenije Dubrovnik.
>> Sindikat INAŠ: 'Projekt 'Postani poduzetnik' je lažan i MOL se tako rješava 2700 radnika'
Zaposlenici INA-e su građanima besplatno čistili vjetrobranska stakla i poklanjalii žvakaće gume predvođeni predstavnikom sindikata INAŠ-a, Đurom Buturcem u Zagrebu.
Učinili su to kako ukazali na svođenje najveće hrvatske naftne kompanije na 'trgovca guma za žvakanje', a njenih zaposlenika na 'perače automobilskih stakala'. Noseći transparente s porukama kao što su 'INA radi MOL se gradi', 'Od uglednog naftaša do siromašnog sluge' i 'Bez rafinerija INA će postati drogerija', radnici INA-e pozvali su Vladu za zaustavi sustavno pretvaranje INA-e u MOL-ovu podružnicu.
Splitski INAŠ-i: 'Dok MOL ima jednu od najmodernijih rafinerija u Europi, u Hrvatskoj je rafineriju sveo na skladište derivata'
'Umjesto da štiti nacionalne interese i energetsku neovisnost države kroz očuvanje Ine kao vertikalno integrirane naftne kompanije,Vlada mirno sjedi skrštenih ruku i gleda kako MOL sustavno krši ugovorne obaveze i pretvara INA-u u trgovca žvakačim gumama. Tako danas u INA-i crpimo posljednje kapi nafte i plina iz prastarih nalazišta i živimo na ulaganjima koja su realizirana prije 10 ili više godina. Istovremeno čitamo o tome kako MOL ulaže milijarde u nova plinska i naftna polja u Mađarskoj i svijetu. Dok MOL ulaže u svoje pogone i ima jednu od najmodernijih rafinerija u Europi, u Hrvatskoj je rafineriju u Sisku sveo na skladište derivata a sve više uvozimo derivate iz Mađarske. Isto tako su u Rijeci zatvorili rafineriju maziva, a zagrebački pogon sveli na mješaonu, pa sada uvozimo i mađarska motorna ulja. Dok je MOL grupa na tradicionalnim INA-nim tržištima u regiji sebi gradila modernu maloprodajnu mrežu, INA-a je svedena na pet postaja u Sloveniji, u Srbiji je više nema, a u BiH je izgubila dvije trećine tržišta', izjavila je predsjednica INAŠ-a Maja Rilović, koja je predvodila sindikalnu akciju u Splitu.
Osječki INAŠ-i: 'Važno je poslati poruku!'
Na jedno od najprometnijih gradskih križanja kraj najveće gradske tržnice u Osijeku izišli su djelatnici INA-e. Vozačima su prali vjetrobranska stakla na automobilima. '
'Prije godinu dana sam iz računovodstva, nakon 25 godina staža, prebačena da radim na benzinsku crpku u tri smjene. Pristala sam na sve kako bih sačuvala egzistenciju', ispričala je Jelica Mušura, jedna od prosvjednica.
Inini djelatnici pred osječke vozače također su stali s natpisima 'Od uglednog naftaša do siromašnog sluge'.
'Važno je poslati poruku!', rekao je Zvonko Bartulović koji je tijekom prijepodneva očistio brojne "šajbe", a poslijepodne se zaputio u svoju radnu smjenu na benzinsku crpku u Osijeku.
Uskoro opet u akciji
Iz INAŠ-a najavljuju i druge sindikalne aktivnosti koje će kulminirati radničkim prosvjedom na Markovom trgu u četvrtak, 18. srpnja točno u podne. (Agencija VLM)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook