Nadaju se u tom vremenu prikupiti svoja potraživanja u približno istom iznosu. Doznajemo i kako Ina ne namjerava odustati od modela različitih cijena goriva. Diferenciranu cijenu goriva u Ini drže mudrim potezom, ali takvu politiku cijena javnost, kažu, još ne razumije. Kao privatna kompanija Ina se vodila prvenstveno profitom uvažavajući i socijalne kriterije. Cijene goriva, smatraju, na Dalmatini moraju biti više nego u seoskim područjima i od toga, doznajemo, Ina neće odustati.
>> Cijene goriva će se mijenjati tjedno, najviše za 3,5 posto!
'Pa to nije u redu, trebale bi na svim benzinskim crpkama cijene biti iste cijene, bez obzira na sve zar ne? Ako je za sve jednako, onda je za sve jednako', kazao nam je jedan od građana. Ina je od Vlade tražila da se dogovore oko osnovne cijene, a ovisno o tržišnim uvjetima cijena bi onda išla gore ili dolje. Koliki bi bio raspon između najviše i najniže cijene, nije bilo govora. Iako je Vlada odbila različite cijene ovisno o lokaciji, u Ini se nadaju da će model zaživjeti, i to što skorije.
-
Organizacija rada
Danima se stvaraju velike gužve: Spavaju pred policijom, a svi žele samo jedno
-
Proljeće na pauzi
VIDEO Nevrijeme pogodilo Istru, grom zapalio kuću. U Gorskom kotaru pao snijeg
-
Prekršajni nalog
FOTO Albanac pokušao prošvercati gotovinu u Hrvatsku: Pogledajte gdje su carinici pronašli buntove novčanica