Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Turisti ne mogu do karata

Hvar razmatra tužbu protiv Jadrolinije: Trajekti ne voze dovoljno često

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Teško je katamaranom doći do Hvara, a linija do Milne gotovo je ukinuta. Ti su problemi iskrsnuli u srcu turističke sezone kada se svi trude da što više turista dođe na naše otoke.

Karti za katamaran u 11.30 nije bilo, pa ni za onaj u 15 sati. Da bi se uhvatila karta za katamaran za Hvar treba se doći ujutro ranije. Od karte su odustali i neki turisti. Stoga su Hvarani, koji trpe štetu, najavili tužbu protiv Jadrolinije. Problema je ovih dana bilo i sa linijom za Milnu.

Pročitajte i ovo Cesta prema Srđu - 1 Simbol nebrige Jedina cesta prema Srđu je proširena, ali tek djelomično: Stari problem još čeka rješenje Ratni brod Šahid Mahdavi Opremljen projektilima Iranski ratni brod prvi put prelazi ekvator: Jedan važan detalj se taji

'Problem je što smo stajali pola sata u redu na 30 stupnjeva i nismo uspjeli kupiti karte, sad trebamo čekati brod u pet sati', ispričala je jedna turistica. Zato je grad Hvar najavio tužbu protiv Jadrolinije.

'Jadrolinija ništa nije napravila tijekom sedam godina i kao što sam najavio zajedno sa odvjetničkim timom ću do kraja tjedna vidjeti kako i na koji način možemo podignuti tužbu za nesavjesno poslovanje i propuštenu dobit', rekao je Pjerino Bebić, gradonačelnik Hvara.

Problem i s linijom za Milnu. Županija je raskinula ugovor s dosadašnjih brodarom, na natječaj se nije javio nitko osim njih. 'Njihov je problem što nisu dali uvijete koji su bili u natječaju. Zakon prvenstveno kaže da brodovi koji obavljaju takav linijski prijevoz, ne mogu biti stariji od 20 godina, a njihov brod je stariji od 30 godina', rekao je Ivan Udovičić, iz Županije Splitsko-dalmatinska.

'Brod ima sve papire i sve dozvole od hrvatskog registra brodova. Mi nikad nismo imali primjedbu niti jednog stanovnika Milne niti općine Milna da mi ne pružamo kvalitetnu uslugu tako i nama nije jasno zašto raspisuju natječaje, na koje se ne može nitko javiti', rekao je Antonija Mišura, direktorica LNP-a.

Problem je hitno rješavala Agencija za linijski promet. 'Zvao sam nacionalnu brodsku plovidbu i ista je dostavila ugovor tako da ćemo sklopiti ugovor', rekao je Ivan Franičević, ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet.

Ministarstvo turizma najavljuje na jesen ozbiljne razgovore s brodarima. 'Mi moramo razgovarati o logičnim redovima vožnje, mi moramo razgovarati o načinu prodaje brodskih karata, dakle nema apsolutno nikakvih razloga da se te prodaje ne rade preko interneta, da se unaprijed zna koliko će biti ljudi, koliko će biti vozila i da se onda pravovremeno reagira', rekao je Veljko Ostojić, ministar turizma.

Hvar će dobiti dodatni katamaran, tako se pak dogovorio gradonačelnik Hvara s Agencijom za obalni linijski pomorski promet, no on izgleda neće biti Jadrolinijin. Iz Jadrolinije su nam poslali priopćenje u kojem između ostalog, navode kako Vlada određuje učestalost linija kao i relacije, a ne utvrđuje Jadrolinija, a nadležna za provođenje tih odluka je Agencija za obalni linijski pomorski promet. I dok Vlada ističe kako je bitan život na otocima, ovakvi problemi u srcu sezone sigurno ne pomažu otočanima, a ni hrvatskom turizmu.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene