Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ciljaju na predsezonu

Hrvatska ima još jedan turistički slogan i počinje sa 'Say hello to...'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon nekoliko diskutabilnih kampanja, HTZ pokrenuo je novu koja cilja na popunjavanje kapaciteta u predsezoni.

Hrvatska turistička zajednica ovih je dana krenula s novom promotivnom kampanjom proljetne tematike 'Say hello to someone you love, say hello to spring. Experience spring in Croatia'.

Pročitajte i ovo Ilustracija Promocija 300.000 eura za novi slogan hrvatskog turizma: Već je trebao biti tu, ali nekako je sve ''pomalo'' - zašto? Hrvatska na sajmu - 1 svečano otvorenje Hrvatska zemlja partner na turističkom sajmu u Zurichu: "Pokušati ćemo ih uvjeriti da je Hrvatska još bliža nego što je bila"

Kampanja je namijenjena tržištima na kojima Hrvatska kao turistička destinacija ima mogućnost jačanja pred i posezone. Cilja se na Njemačku, Veliku Britaniju, Italiju, Austriju, Francusku, Švedsku, Švicarsku i Sloveniju.

'Naš strateški cilj je svim potencijalnim turistima Hrvatsku približiti kao destinaciju s kvalitetnom ponudom tijekom cijele godine. Upravo smo zbog toga i povećali ulaganja u 2016. godini za oglašavanje pred i posezone, a siguran sam kako će rezultati biti vidljivi već ove godine', rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene