Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Zanimljivo istraživanje

Hrvatima najdraže: Prozirno, a nije voda!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Provedeno je istraživanje o konzumaciji jakih alkoholnih pića u Hrvatskoj. Evo zanimljivih podataka!

Jaka alkoholna pića dio su hrvatske proizvodne tradicije. Ono što ovu kategoriju, pak, izdvaja od mnogih drugih hrvatskih proizvodnji je njezina žilava opstojnost pa tako jaka alkoholna pića domaćih proizvođača drže gotovo tri četvrtine udjela na tržištu. Ipak, zbog loše poslovne strategije, sivog tržišta i poreznih varijacija ne cvjetaju ruže niti u ovoj branši.

Pročitajte i ovo Hrvoje Krešić istraživanje - 4 U Dnevniku Nove TV Treći dio velikog predizbornog istraživanja: Pogledajte rezultate za tri velike izborne jedinice Hrvoje Krešić U Dnevniku Nove TV Ne propustite posljednje i najrelevantnije predizborno istraživanje

Istraživanje, u kojem je sudjelovao 401 odrasli građanin Hrvatske, pokazalo je kako je rakija najpopularnije piće u ovoj kategoriji koje je izbor gotovo polovice konzumenata.

Na općeniti upit konzumirate li jaka, žestoka alkoholna pića četiri petine ispitanih odgovara kako ne konzumira takva pića, dok se preostali izjašnjavaju kao konzument jakih alkoholnih pića.

Rakija je najpopularnija i izbor je gotovo polovice konzumenata (49,3%). Slijede likeri, viski, votka, tekila, rum i džin. 

>> Sve više piju i drogiraju se: Tko je zakazao u odgoju mladih Hrvata?

Na pitanje piju li češće jaka alkoholna pića samostalno ili ih miješaju sa sokom ili drugim pićima, gotovo dvije trećine ispitanih (64%) kažu da ipak preferiraju čisto piće, bez ikakvih dodataka, dok je za 36% njih ipak bolja kombinacija, određeni koktel ili tome slično.

Mišljenja su podijeljena kada je riječ o mjestu konzumacije jakih alkoholnih pića. Naime, kod kuće ih pije 42,7% sudionika ankete, dok se izvan kuće (kafić, restoran..) počasti 44% njih. Podjednako, kod kuće i izvan nje, jaka alkoholna pića konzumira 13,3% anketiranih.

Istraživanje je provedeno tijekom lipnja 2012. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 401 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina metodom slučajnog odabira kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva, a istraživanej je proveo magazin 'Ja TRGOVAC' .

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene