Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nije riječ o greški

GRAĐANI 'ZASULI' HOLDING POZIVIMA Zagrepčani dobili dva računa za studeni

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Građani su u studenom dobili dva računa iz Zagrebačkog Holdinga, jedan za listopad, a drugi za studeni.

Primivši početkom ovog tjedna račun iz Zagrebačkog Holdinga s obračunom za listopad, čitateljici Maji nije bilo ništa neobično, jer ga je očekivala. Međutim, kada je u četvrtak primila još jednu uplatnicu iz iste tvrtke, s obračunom za studeni pomislila je da se radi o pogrešci te tvrtke.

Pročitajte i ovo Poskupljenja - 4 Novi udar na džepove Oštre reakcije na najavljena poskupljenja: "Ne možete naplaćivati vodu i odvodnju, a imate stare cijevi" Slika nije dostupna Doznajte koje su vam opcije Plaćate li i vi vodu i grijanje koje je potrošio netko drugi? Evo kako to promijeniti!

Bandić smjenio vodstvo Zagrebačkog holdinga

Ona nije jedina koja je ostala začuđena s dvjema uplatnicama, jer – dobili su ih svi građani čiji su komunalni poslovi pod domenom Zagrebačkog holdinga.

'Ovako se može usporediti razlika u cijeni'

Zagrebački Holding objašnjava kako su račune za listopad i studeni odlučili ispostaviti kako bi građani mogli usporediti razliku koja se odnosi na obračun naplate odvoza miješanog komunalnog otpada.

Međutim, razlika u cijeni je toliko mala da Maja kaže kako smatra da nije bilo potrebe da se samo radi toga ispostavljaju dvije uplatnice u istom mjesecu i time opterećuju građani. I u samom Holdingu za Dnevnik.hr. kazali su kako su ih građani zasuli pozivima s upitima o dvije uplatnice.

Budući da se u jedinstvenoj uplatnici svih djelatnosti Holdinga prema korisnicima obračunavaju pojedinačne cijene, a među njima se nalazi i ona za potrošnju vode - građane također zanima kako je moguće obračunati potrošnju vode za studeni, odnosno mjesec koji još nije završio.

'Nije se unaprijed obračunavala potrošnja'

'Vodoopskrba i odvodnja d.o.o. nije unaprijed obračunavala potrošnju vode već su računi ispostavljeni za potrošnju u rujnu i listopadu. Kako za korisnike koji primaju jedinstvenu uplatnicu, tako i za sve ostale korisnike napominjemo da Vodoopskrba i odvodnja d.o.o. račune ispostavlja za prethodno obračunsko razdoblje potrošnje', objašnjavaju u Vodoopskrbi.

Na svojoj internetskoj stranici to su objasnili ovako:

Račun za 10. mjesec odnosi se na potrošnju vode za 9. mjesec, s valutom dospijeća 15.11.2015. godine
Račun za 11. mjesec odnosi se na potrošnju vode za 10. mjesec, sa valutom dospijeća 15.12.2015. godine
• Kod računa Vas molimo da obratite pažnju na razdoblje potrošnje (broj dana na koji se obračunata potrošnja odnosi) kako ne bi došlo do nejasnoća u samom iznosu dostavljenih računa
• Predstavnici stanara koji dobivaju od VIO obavijesne račune za cijelu zgradu na istima mogu vidjeti da li je stanje vodomjera za zgradu očitano ili procijenjeno – obzirom da su se vodomjeri za stambene zgrade očitavali i u kolovozu, rujnu i za većinu zgrada u listopadu, za one stambene zgrade za koje je stanje procijenjeno računala se prosječna potrošnja prijašnjih očitanih razdoblja - dostavu obavijesnih računa predstavnici stanara mogu zatražiti u ViO
• Vodoopskrba i odvodnja d.o.o. nije unaprijed obračunavala potrošnju vode već su računi ispostavljeni za potrošnju u rujnu i listopadu.

Mislite li da je usporedba opravdan razlog za ispostavu računa za dva mjeseca?

  • Da
  • Ne

Ukupno glasova:

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene