Luka Rijeka od danas ima velikog i važnog strateškog partnera, koji upravlja s 22 pomorska terminala i 16 luka diljem svijeta. 'Ponovo se želimo vratiti na one pozicije koje smo imali sredinom 80-tih, da budemo prva kontejnerska luka na Sjevernom Jadranu, a mislim da ono što nam nosi ovaj partner i ono što dajemo mi, da je to dovoljan ulog za dostizanje cilja', rekao je Denis Vukorepa, predsjednik Uprave Luke Rijeka.
Kako bi to doista i postigli planirano ulaganje premašit će koncesijom predviđenih 54 milijuna eura. 'Uz investicije koje su već pokrenute, uložit će se više od 70 milijuna eura u opremu, u sustave na raznim dijelovima terminala, ne bi li bili što učinkovitiji i ne bi li povećali promet terminala', rekao je Manny Fernandez, stariji predsjednik ICTSI-ja.
No novi partner u posao unosi i nešto važnije od samoga kapitala. 'Njihove sposobnosti da unaprijede rad na terminalu i sposobnosti da dovedu još tereta s obzirom da su oni operatori na mnogo svjetskih terminala', smatra Marko Babić, državni tajnik za more.
Broj radnika kao ni njihova prava, kažu, neće se smanjivati. 'To je bio jedan od uvjeta o kojem smo zaista vodili računa kod pregovora, ali partner je ne samo obećao da će zadržati postojeće, nego da će čak dignuti nivo uvjeta za radnike Luke Rijeka', pojasnio je Vukorepa.
>> Tanker Pomer napokon predan Uljanik plovidbi
Ovo nije prvi, ali jest najveći primjer javno-privatnog partnerstva u lukama. Primjer za koji se svi nadaju da neće ostati usamljen.
-
Iz minute u minutu
DP završio prve razgovore sa svim opcijama: "Predočili su nam broj zastupnika koji ih podupire, mi od svojih načela ne odustajemo"
-
Nastavak sukoba
Selak Raspudić o raskolu u Mostu: "Zbog Miletića sam odustala od liste za europske izbore, ali nije samo on u pitanju"
-
marsovski prizori
FOTO Nestvarni prizori u Grčkoj: Ova nepogoda mogla bi doći i do Hrvatske