I čelnici županije i građani smatraju kako Vlada ne čini ništa kako bi riješila glavni dubrovački problem - prometnu izoliranost. Dok se uređuju posljednji kilometri autoceste do Ploča, ministar najavljuje, radovi će tu i završiti.
Pročitajte i ovo
On sve demantira
Gradonačelnik prevario HGSS-ovce za desetke tisuća eura? Kako je zapeo dubrovački Camino
Oprezno!
Upaljen crveni meteoalarm: U nekim krajevima već večeras moguć snijeg
'Hipotetski, trebalo je izgraditi autocestu isključivo do Splita. A dalje graditi samo brze ceste, jer nije dovoljna količina prometa i neće biti do 2030. Planovi o gradnji autoceste dalje u Hrvatskoj samo za europski novac je tek od 2030., do 2050. godine', rekao je ministar.
Dubrovnik je tako ponovno ostao odsječen od ostatka Hrvatske. Dubrovčani ljutito poručuju, grad se namjerno zapostavlja. 'Mislim da to nije logično, i da nešto moramo napraviti u tom smjeru; ali ne deklarativno, nego baš nešto praktično', rekao je jedan stanovnik Dubrovnika.
>> VIDEO Autocesta do Dubrovnika tek između 2030. i 2050. godine?
Nakon godina čekanja Pelješkog mosta, još jedan način cestovne povezanosti je zaustavljen. Dubrovačko-neretvanski župan Vladi je mnogo puta pisao i tražio rješenje glavnog dubrovačkog problema. 'Je li to politika, ili je to slučajnost, ali sve se zapravo radi suprotno povezivanju Dubrovnika s ostatkom Hrvatske', rekao je Nikola Dobroslavić, dubrovačko-neretvanski župan.
Radovi na dubrovačkom dijelu autoceste otvarani su uz svečanost, premda u stvarnosti nikada nisu počeli. Dubrovački gradonačelnik smatra, naplatne kućice već su mogle biti pred Dubrovnikom. 'Da nije bilo različitih marifetluka, i da se nastavilo raditi s istim cijenama po kilometru, kao što smo radili od 2000. do 2003.godine, autocesta bi bila danas vrlo blizu Osojniku, a ne u samim Pločama', rekao je Andro Vlahušić, dubrovački gradonačelnik.
I županijski i gradski čelnik suglasni su u jednom, autocesta do Dubrovnika mogla bi stići već za nekoliko godina, i to kroz Jadransko-jonsku autocestu, koja bi se financirala europskim sredstvima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook