Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Poruke o trovanju uznemirile građane

"Državni inspektorat trebao je odmah obavijestiti građane što se događa, stvorilo se veliko nepovjerenje među ljudima"

Aktualno Galerija Ana Knežević, Udruga za zaštitu potrošača Ana Knežević, Udruga za zaštitu potrošača Foto: DNEVNIK.hr Poruke o otrovanim pićima - 2 Poruke o otrovanim pićima - 2 Foto: DNEVNIK.hr Poruke o otrovanim pićima - 3 Poruke o otrovanim pićima - 3 Foto: DNEVNIK.hr Poruke o otrovanim pićima - 4 Poruke o otrovanim pićima - 4 Foto: DNEVNIK.hr +1 Josipa Krajinović, reporterka Dnevnika Nove TV Galerija 1/6 >>
Od prvog slučaja trovanja do službene objave mjerodavnih prošla su skoro četiri dana, a kako nas prvih dana nitko nije izvijestio, počele su kolati poruke na društvenim mrežama, a s njima i dosta netočnih informacija. Više donosi reporterka Dnevnika Nove TV Josipa Krajinović.

Ministar zdravstva Vili Beroš sada kaže da se zbog slanja i širenja poruka o "trovanju" nakon konzumacije gaziranih pića provodi istraga.

Uključena je policija, ali i Državni inspektorat. "To su lažne vijesti", poručuje ministar zdravstva Vili Beroš i dodaje kako istragom nadležne institucije utvrđuju tko je i zašto proširio takav sadržaj.

"Informacije, sada je vidljivo, bile su lažne, bile su krivotvorene i upravo su s aspekta stvaranja nekakve lažne panike puštene u javni prostor. Možete biti sigurni da institucije ove države rade ispitivanje tko je i zašto pustio te krivotvorene izjave u javni prostor. Ja kao ministar zdravstva tu sam da garantiram da zdravstveni sustav može odgovoriti na sve izazove na koje je spreman, uključujući i ovaj, i promptno reagirati u skladu s protokolima."

Pročitajte i ovo Predsjednik Zoran Milanović Komentirao i akciju uhićenja Milanović o spornim pićima: "Mi to u uredu ne trošimo. Ne znamo ima li u opticaju još otrovnih proizvoda. To je opasno po život"

Da je netko na vrijeme javio što se dogodilo u Rijeci, možda ne bi ni bilo panike na društvenim mrežama. No potrošači su zbunjeni.

"Vidjeli smo već da su iz Coca-Cole priopćili da svi koji imaju sporne napitke s točno određenim navedenim datumima da se jave njihovu Centru za potrošače. Tu su i udruge kojima se građani mogu obratiti, kako doznajem, danas su im zvonili telefoni, građani su zbunjeni i malo toga im je jasno", rekla je reporterka Dnevnika Nove TV Josipa Krajinović, koja je razgovarala s Anom Knežević, predsjednicom Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.

Pročitajte i ovo Nina Obuljen Koržinek, ministrica kulture Nova afera Obuljen Koržinek: "Sve odluke o angažmanu Geodetskog fakulteta donesene su po zakonu"

"Građani su trebali biti odmah informirani čim se prvi slučaj pojavio, navodno je bio početkom listopada. Odmah je trebao Državni inspektorat i Ministarstvo poljoprivrede, tj. Agencija za hranu  obavijestiti građane što se događa, a mogli su i trgovci ugostiteljske objekte obavijestiti da se ta pića ne prodaju i ne konzumiraju dok se ne provede analiza. 

Sad smo vidjeli koliko su svi skupa zbunjeni. Čeka se nalaz, trebalo je poduzeti mjere da se to ne prodaje i ne konzumira. Stvorilo se veliko nepovjerenje među ljudima", rekla je Ana Knežević. 

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene