Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sajam vina

Dioklecijanovi podrumi postali vinski podrum: 80 proizvođača izlaže svoje proizvode!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Dioklecijanovi podrumi u Splitu postali su pravi vinski podrum. Oko 80 proizvođača vina iz cijele Hrvatske izlaže svoje najbolje proizvode. Ljubitelji dobre kapljice mogu probati sve vrste crnih, bijelih ili pak pjenušavih vina domaće proizvodnje, ali i prošek - tradicionalno desertno vino čije ime su neki već promijenili na svojim etiketama.

Tradicionalne slastice treba sljubiti s našim tradicionalnim desertnim vinom prošekom. 'Ono što je glavni cilj ove radionice je nekakva propaganda, promocija uopće hrvatskih autohtonih delicija, što torti, što, evo sad ne smijemo više govorit prošeka, nego dalmatinskog desertnog vina', kazala je Silvija Munda, voditeljica radionice.

Pročitajte i ovo Ilustracija Povezani s "podruzetnikom" Detelji velike akcije USKOK-a: Uigrani narko kartel u Hrvatsku prokrijumčario stotine tona droge Dikolecijanovi podrumi bez štandova - 1 Čeka se alternativa Dioklecijanovi podrumi zjape prazni: "Građani se boje da žila kucavica ne bi postala veliki javni WC"

Neki proizvođači su tako već izbrisali riječ prošek sa svojih etiketa. 'A mi poštujemo zakon pa smo morali promijenit ime jer su Talijani, naši susjedi, inzistirali da je to njihovo ime. Nažalost, povijest će pokazati da nije tako, nadam se da nećemo čekati deset, dvadeset godina', kazao je Lucijan Budić Leto, predstavnik vinarije iz Šibenika.

>>
Mimica: Komisija pregovara o razlučivanju hrvatskog i talijanskog prošeka

No, osim prošeka u Dioklecijanovim podrumima toče se i ostale vrste vina. Autohtone sorte, poput žlahtine i dingača imaju perspektivu i izvan Hrvatske. 'Mi izvozimo u 15 zemalja, na sve kontinente, ne u prevelikim količinama, ali tudimo se povećati izvoz svake godine', kazao je Marin Lelas, predstavnik proizvođača dingača.

A zagorci su se dali u proizvodnju pjenušca. 'Malo je složenije raditi pjenušava vina, nego ova običn. Zagorje inače ima vrhunske uvijete za proizvodnju pjenušca i mi želimo iskoristiti tu priliku', kazao je Boris Vuglec, proizvođač vina.

Hrvatski novinari sigurno mogu ponuditi dobru kapljicu.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene