Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Stručnjaci podijelili svoja znanja

Digital Takeover: Završila najveća regionalna konferencija o digitalnim trendovima

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Na Digital Takeoveru, najvećoj regionalnoj konferenciji o digitalnim trendovima vodeći globalni digitalni stručnjaci podijelili su sa sudionicima svoja praktična znanja i vještine te predstavili nove trendove.

Preko 500 vodećih ljudi hrvatskih tvrtki, direktora marketinga, čelnici medijskih agencija te stručnjaka za digitalnu komunikaciju okupilo se u srijedu u Zagrebu.

Pročitajte i ovo Poruke na Putinovoj konferenciji godišnja konferencija Ogroman gaf tijekom Putinova obraćanja! Iza njega se pojavile bijesne poruke Rusa Maja Blumenšajn Maja Blumenšajn Direktorica digitalnih medija Nove TV poručila čitateljima: "Pazite na što klikate!"

Svoja iskustva s digitanim medijima stručnjaci podijelili su i na panelu "Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business". Nova i napredna tehnologija tjera i komunikacijski svijet u nove izazove, a za oglašavanje na interentu u svijetu se troše budžeti koji se mjere u milijardama dolara.

Evgeniy Roshchupkin predstavio je Viberovu viziju i ulogu u digitalnom svijetu. Roshchupkin je istaknuo Hrvatsku kao jednu od jako zanimljivih zemalja za Viber. "Hrvatska nam je jako važna u poslovanju. Top tri aplikacije koje se koriste u Hrvatskoj su Chrome, Gmail i Viber i s tim smo jako zadovoljni no želimo još bolje, rekao je Roshchupkin.

Gost Digital Takeovera bio je i Googleov stručnjak Damian Huba koji je upozorio kako većina današnjih kompanija i brendova ne poznaje svoju publiku. "Personalizacija poruka započinje s poznavanjem vlastite publike. Korisnike treba promatrati u nekoliko slojeva, a te slojeve možemo identificirati pomoću tehologije. U obzir se trebaju uključiti parametri poput interesa, konteksta, sličnih korisnika i ostali. Pronalazak pravog korisnika ključan je za uspješno slanje poruke - istaknuo je Huba i dodao da ako u procjeni korisnika kompanije u obzir uzmu samo demografska obilježja, odnosno spol i rod korisnika, neminovno je da će izgubiti velik broj klijenata", rekao je Huba.

Rob Khazzam iz Ubera iznio je pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija u području urbane mobilnosti te je naveo zanimljive primjere iz prakse. A o kulturi za digitalnu transformaciju poslovanja raspravljali su panelisti Nina Išek Međugorac, Nenad Bakić, Davor Runje i Davor Bruketa.

''Na političkim kampanjama sam se zarazio društvenim utjecajem", rekao je Davor Bruketa koji je istaknuo kako je njegov trenutak transformacije bio u kampanji Ive Josipovića kad je otkrio da se potpuno neformalnim kanalima može utjecati na društvo. Istaknuo je i uspjeh STEM kampanje Nenada Bakića kojom je STEM obrazovanje postalo tema u društvu. Zanimaju ga tako i gerilske tehnike kojima se može utjecati na društvo, dok ga kao tvrtku zanima što efikasnija distribucija poruka.

Na konferenciji je sudjelovao i Klemens Skibicki, predavač s međunarodnim iskustvom. On je objasnio zašto se važno okrenuti digitalu. ''Okruženi smo umreženom ekonomijom u kojoj nema hijerarhije'', rekao je. ''Najveći problem je što većina smatra da su na internetnu 'glupi ljudi koji gledaju fotografije mačaka i hrane'. Profesionalci se moraju prilagoditi digitalnom svijetu u kojem uobičajena hijerarhija više ne vrijedi'', rekao je Skibicki.

Ovo je druga godina kako se održava Digital Takeover, a organizatori vjeruju da će postati središnje mjesto okupljnja digitalne zajednice gdje će se izmjenjivati iskustvo i znanje iz digitalne industrije.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene