Zauzvrat će upravljati aerodromom u sljedećih 30 godina. Vlada je jučer odobrila pokretanje prvog od tridesetak investicijskih projekata koji bi trebali oživiti hrvatsko gospodarstvo. Kritičari se pitaju hoće li i ovaj pokušaj modernizacije zračne luke završiti kao i prethodni - pucnjem u prazno.
Izgradnja novog terminala od nacionalne važnosti bila je i prije tri godine, a zbog sporosti je u međuvremenu istekla postojeća lokacijska dozvola. U zračnoj luci smatraju da vremena za čekanje više nema. 'Zadnji je vlak da uhvatimo jakog partnera. Za sada je interes pokazan od vrhunskih partnera u svijetu', tvrdi direktor Tonči Peović.
>> Raspisan natječaj za Zračnu luku Zagreb
Uz bečku, frankfurtsku, minhensku i parišku stranu zainteresirani su navodno Amerikanci, Kinezi i Korejci. Rok za prijavu im je 45 dana, a u motive HDZ-ove Vlade sumnja oporba. 'Isključivo žele zakopati lopatu radi izborne kampanje', tvrdi SDP-ov Gordan Maras. Oporbu smeta i tajnovitost oko koncesijskih uvjeta i sumnjaju da će Vlada u ugovoru koncesionaru jamčiti nadoknadu eventualnih gubitka.
'I nakon vremena na koji traje koncesija isplati ne dao Bog razliku ukoliko se dogodi da se promet ne ostvari onda to ne podržavamo', ističe Maras.
Nakon cijelog desetljeća priča o novom terminalu zagrebačke zračne luke prva lopata trebala bi pasti za godinu dana.