Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Proizvođači se silno trude dobti znak

Pomaže li u krizi znak 'Izvorno hrvatsko'?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
A može li hrvatskim proizvođačima u krizi pomoći to što njihovi proizvodi nose znak - izvorno hrvatsko?

Od 1997. godine do danas više od 330 proizvoda dobilo je pravo korištenja znaka Hrvatska kvaliteta ili Izvorno hrvatsko. I ovoga tjedna 25 proizvoda dobilo je oznaku Hrvatska kvaliteta, a kod jednog proizvođača provjerili smo koliko im znači takva marka.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna U samo dva dana FOTO Pogledajte kako je izgledalo poplavljeno područje prije i sada Slika nije dostupna Mještani Mraclina FOTO Blokada završila, ali prosvjednici poručili: Ne želimo zagrebačko smeće na svom odlagalištu!

A jedan takav proizvodi se upravo u njegovom selu Mraclin. Malo obiteljsko poduzeće za proizvodnju parketa odnedavno nosi i etiketu 'hrvatska kvaliteta'. 'Tim znakom potrošačima se daje do znanja da je naš proizvod prepoznatljiv i kvalitetan i da neće pogriješiti odabirom našeg proizvoda', kaže vlasnik Galeković.

Vlasnici kažu hrvatsko drvo, sva proizvodnja je u Hrvatskoj. Stručna komisija gledala je i kvalitetu izrade i završne obrade. Sastavom i dizajnom morali su zadvoljiti svjetske kriterije.

Proizvođači se silno trude dobiti ovakvu oznaku

Jedna od glavnih značajki tog znaka hrvatska kvaliteta poticanje je hrvatskih proizvođača, pogotovo u sadašnjoj kriznoj situaciji, sve zemlje pa tako i Hrvatska bi trebale poticati hrvatske proizvođače.

Iz male stolarije razvili su se do pogona koji u dvije tvornice zapošljava dvjestotinjak radnika. U krizi proizvodnaj je pala, ali nikome nisu dali otkaz. 'Preko 60 posto naše proizvodnje izvozimo, to se sada malo smanjilo, ali mislimo da će sada početi oporavak u skorijoj budućnosti te da će izvoz opet krenuti', kaže Galeković.

Marku 'Hrvatska kvaliteta' do danas je dobilo više od 200 proizvoda, a više od stotinu može koristiti znak 'Izvorno hrvatsko'. Proizvođači se silno trude dobiti takvu oznaku - jamči im bolji imidž proizvoda, a potrošačima ulijeva povjerenje. Bilo da je riječ o siru, čokoladi ili pak ovom parketu.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene