Za nekoliko dana, obećavaju u Vladi, bageri na gradilištima opet će se uključiti. 'Zastoj je generalno što se tiče Hrvatskih cesta i Hrvatskih autocesta bio na 12 projekata ukupne vrijednosti gotovo 5,3 milijarde kuna', kaže pomoćnik ministra za infrastrukturu Oliver Kumrić.
>> Hajdaš Dončić: Hrvatska će do 2015. iskoristiti do 3 milijarde eura za željeznice
Čeka se samo promjena vremena i kreće nastavak gradnje nekih dugoočekivanih dionica poput mosta preko Drave na autocesti Beli Manastir-Osijek, izgradnje Podravskog ipsilona, dionice autoceste od Buševca do Lekenika, tunela Sveti Ilija i spajanja autoceste od Ravče do Ploča.
Da bi pokrenuli gradnju, ministarstvo je moralo riješiti tri problema. Najveći od njih zadavali su im građevinari koji zbog financijskih problema nisu mogli ispunjavati ugovorene obveze. 'Najčešće su ostali partneri u konzorciju u firmi koja ima problema preuzeli te radove', kaže pomoćnik ministra Kumrić.
Trebalo je raskinuti i štetne ugovore. 'To je primjer Pelješkog mosta, gdje se raskinuo ugovor u pregovorima s odabranim izvođačima, obeštećene su sve strane. I slobodni smo dalje planirati razvoj tog infrastrukturnog projekta', napominje Kumrić.
A tu su i dopune zakona koje je jučer donijela Vlada. Omogućuje se da započete dionice Podravskog ipsilona, koji je iz autoceste promijenjen u brzu cestu, nastave graditi Hrvatske autoceste, a da ostale dionice preuzmu Hrvatske ceste.
S odmrzavanjem blokiranih projekata rodila se i nova nada za posrnulo domaće graditeljstvo.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
POSTIZBORNA KOMBINATORIKA
Nervozni Penava napao novinarku: "Iz vas izbija neka huja." Izbjegao odgovor na ključno pitanje
-
Iz minute u minutu
Mario Radić o SDP-ovoj većini: "S njihove strane dolaze malo mutne poruke" - Oglasio se i Pupovac
-
rasprava o Kosovu
VIDEO Vučić ponižen na sjednici UN-a, predsjedavajuća ga ušutkala lupajući rukom o stol