454441
454441
454441
454441
454441

Bruketa&Žinić opet pobjeđuju: Nagrada za bračko vino s najmanjom etiketom na svijetu

  • , 21.10.2016., 22:03
  • Autor:
  • komentara

Rad Brukete&Žinića i Brandoctora za Jako vino osvojio je Golden Drum

 
 
 
 
Nagrada za bračko vino s najmanjom etiketom na svijetu (Foto: PR)
Nagrada za bračko vino s najmanjom etiketom na svijetu (Foto: PR)

U petak navečer su u okviru međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani dodijeljene nagrade za projekte tržišnih komunikacija iz zemalja Srednje i Istočne Europe.

Bruketa&Žinić OM osvojili su glavnu nagradu Golden Drum u kategoriji dizajna ambalaže masovnih proizvoda i to za rad Etiketa skromnog čovjeka, nastao u suradnji s Brandoctorom za bračkog proizvođača vina Jako vino i njegov brand Vina Brač.

O stanovnicima otoka Brača postoji predrasuda da su škrti, no zapravo ih je škrta bračka zemlja naučila da se ničim ne razbacuju i budu skromni. Zbog toga je etiketa «Vina Brač 1903» vjerojatno najmanja na svijetu. Bračani vjeruju kako velika vina ne trebaju velike etikete pa odatle i slogan «Vina Brač 1903»: Škrta zemlja, bogat duh.

Tim iz Brukete&Žinića kontinuirano već godinama dobiva međunarodna priznanja za svoj rad. Upravo za rad s bračkom vinarijom Jako vino, u suradnji s Brandoctorom, nagrađeni su na nekima od vodećih globalnih natjecanja na tom području kao što su Design Week London, D&AD, Art Directors Club New York i European Design Awards, a ugledni časopis Lürzer’s Archive ih je prošle godine svrstao među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu. Njihova su rješenja za ambalaže priznata i na natjecanjima Red Dot, Pentawards i Dieline, u najžešćoj globalnoj konkurenciji.

Na natjecanje Golden Drum ove se godine prijavilo 1215 projekata tržišnih komunikacija iz 26 zemalja, a ocjenjivalo ih je 22 članova međunarodnog žirija. Predsjednik žirija u dijelu natjecanja za najbolji projekt (Best Piece), u kojem se natjecala Etiketa skromnog čovjeka, bio je Graham Lang, glavni kreativni direktor agencije Y&R za Afriku, jedan od najnagrađivanijih kreativaca s iskustvom u radu za ugledne oglašivače na svim kontinentima. Prema riječima organizatora, Best Piece dio natjecanja odnosi se na radove čiji koncept, učinkovita uporaba komunikacijskog sredstva i profesionalna izvedba samostalno privlače korisnike i potrošače.

Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum najveći je i najznačajniji događaj komunikacijske industrije koji se održava u Adriatic regiji i već ga 23 godine organizira Slovenska oglaševalska zbornica.
 

Komentari

Na stranicama portala DNEVNIK.hr omogućeno je čitateljima da iznose svoje komentare i stavove o objavljenim informacijama. Komentari i stavovi čitatelja ne odražavaju stajalište ili mišljenje portala DNEVNIK.hr, novinara ili nakladnika informacija u odnosu na koje se iznose. Za posljedice objavljenih komentara i stavova odgovaraju isključivo čitatelji te se čitatelji upozoravaju da na portalu DNEVNIK.hr nije dopušteno objavljivati nedopuštene sadržaje poput neistinitih, uvredljivih, klevetničkih ili na drugačiji način nezakonitih sadržaja. Navedena zabrana obuhvaća i zabranu kršenja tuđih prava intelektualnog vlasništva i korištenje tuđih osobnih podataka. Na stranicama portala DNEVNIK.hr nije dopušteno poticati, pogodovati poticanju i širiti mržnju ili diskriminaciju po bilo kojoj osnovi (na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili socijalnog podrijetla, imovnog stanja, obrazovanja, društvenog položaja, bračnog ili obiteljskog statusa, dobi, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog nasljeđa, rodnog identiteta, izražavanja ili spolne orijentacije) te antisemitizam i ksenofobiju, ideje fašističkih, nacionalističkih, komunističkih i drugih totalitarnih režima. Redakcija portala DNEVNIK.hr ima pravo odmah po saznanju za nedopušteno djelovanje ili podatak ukloniti sporni sadržaj ili mu onemogućiti pristup, a za sve posljedice odgovara osoba koja je obavljala nedopuštenu djelatnost ili postavila sporni sadržaj na stranicu.



DNEVNIK.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice DNEVNIK.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice DNEVNIK.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se