top box 1 test
276557
276557
276557
276557
276557

Želite kabriolet sa 800 KS i 1100 Nm? Nema problema!

Brabus je za ženevski auto salon priredio svjetsku premijeru svoje 800 KS jake verzije Mercedes-Benzovog SL65 AMG modela.

 
 
 
 
Brabus 800 - 1
Brabus 800 - 1
Brabus 800 - 1

Tuniranim Brabusovim T65 RS motorom s lanca su puštene uspavane rezerve snage šest-litrenog V12 motora. Za tu svrhu, Brabusovi stručnjaci za motore razvili su Brabusov tehnološki napredan Bi-turbo sustav s posebno izrađenim visoko-performansnim granama koje imaju integrirana kućišta turbina i visoko-performansne turbo punjače. Brabusovi inženjeri ugradili su i četiri voda-zrak intercoolera smještena u prostor omogućen Brabusovim posebnim karbonskim dodatcima na poklopcu motora.

Još jedan posebno izrađen element za SL65 AMG koji je bio nužan zbog povećanja snage je i poseban Brabusov visoko-performansni ispušni sustav od nehrđajućeg čelika. Isti ima tzv. free-flow katalizatore i keramikom obložene ispušne cijevi izražajnog dizajna specifičnog za Brabus. Ugrađen leptir ventil omogućava aktivno upravljanje zvukom motora čime se upravlja iz unutrašnjosti automobila preko samog upravljača te tako pritiskom jednog gumba vozač može odabrati da li želi diskretan zvuk motora ili gromovit, sportski zvuk.

Iznova kalibrirana elektronika motora s visoko-performansnim ECU mapiranje za ubrizgavanje goriva i paljenje koordiniraju savršenu interakciju visoko-kvalitetnih komponenti dok istovremeno omogućavaju poštivanje EURO 5 normi za emisije štetnih plinova. Tehnološki napredna maziva za cijeli pogonski sklop Brabus je dobio od svog tehnološkog partnera MOTUL-a.

Brabus T65 RS motor tako dostavlja 800 KS dostupnih pri 5.500 o/min te još impresivniji maksimalan okretni moment od 1.420 Nm koji je dostupan već od 2.100 o/min. Međutim, okretni moment je elektronički ograničen na 1.100 o/min.

U kombinaciji s AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC mjenjačem čije se brzine mogu mijenjati automatski ili ručno preko Brabusovih aluminijskih polugica na upravljaču, Brabus 800 Roadster mogao bi postati najsnažniji primjerak svoje vrste. Od nule ovaj 2.2 tone težak sportski automobil do stotke ubrzava za tek 3.7 sekundi a luksuzan roadster brzinu od 200 km/h postiže za 9.8 sekundi. Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 350 km/h.

Brabus 800 - 4

Da bi što uspješnije vladao tom silnom snagom i brzinom, Brabusov aerodinamički paket za SL65 posebno je razvijen u zračnom tunelu te gotovo sigurno garantira izvanredne aerodinamičke karakteristike i optimalnu potisnu silu za bolje držanje. Sve komponente izrađene su od karbonskih vlakana i dostupne su mat izvedbi ili izvedbi visokog sjaja. Naravno, ovi dodaci mogu doći u boji karoserije automobila.

Brabusov prednji spojler ugrađen je na donji dio branika a osim svojih aerodinamičkih svojstava roadsteru pruža naglašenije sportski izgled. Brabusove pokrivke za bočne otvore za zrak zaokružuju upečatljiv paket dodataka na prednjem kraju SL65 AMG-a.

Bočne strane dodatno su ukrašene posebno izrađenim dodacima za otvore za zrak integrirane u prednje branike. Da bi se postigla optimalna aerodinamička ravnoteža, stražnji kraj unaprijeđen je ugradnjom novog umetka za difuzor.

Umjesto 19-inčnih naplataka koji serijski dolaze sa SL65 AMG-om, Brabusovi inženjeri specijalizirani za razvoj ovjesa razvili su ekskluzivne 20-inčne varijante. Novi Brabusovi Monoblock R ''Platinum Edition'' kovani naplatci rezultat su savršene simbioze ultralake konstrukcije i maksimalne čvrstoće zahvaljujući najnaprednijim proizvodnim procesima. Osim svoje inovativne konstrukcije, ovaj konkretan tip naplataka također karakterizira i jedinstven izgled s deset dvostrukih krakova raspoređenih u mat titanij i sjajnoj izvedbi. Na prednjoj osovini ugrađeni su kotači dimenzija 9J x 20 omotani gumama dimenzija 255/30 ZR 20. Na stražnjem kraju gume dimenzija 305/25 ZR 20 namontirane su na kotače dimenzija 10.5J x 20 za optimalan prijenos svih 800 konjskih snaga Brabus 800 Roadstera na površinu. Brabus preporuča ugradnju performansnih guma marki Continental, Pirelli ili Yokohama.

Da bi sportski dvosjed bio još agilniji i upravljiviji, Brabus je razvio poseban kontrolni modul za ABC ovjes SL 65 AMG-a kojime se vozilo približilo tlu za dodatnih 25 milimetara. Brabusov diferencijal s ograničenim proklizavanjem i 40-postotnom blokadom također će dodatno unaprijediti upravljivost vozila.

Brabus 800 - 8

Brabus kupcima nudi i dodatne mogućnosti za još više luksuza i jedinstvenih, posebno izrađenih elemenata a portfelj proizvoda kreće se od pločica s osvijetljenim Brabus logom i brzinomjera koji završava na 360 km/h do karbonskih i drvenih ukrasnih detalja u bilo kojoj boji koju možete zamisliti te cijelim nizom obrada površina u unutrašnjosti automobila.

Brabusov odjel za tkanine stvara doista jedinstvene interijere primjenom posebno mekanih ali dugotrajnih Brabusovih presvlaka od Mastik kože i Alcantare. Najbolji primjer vrhunske kvalitete izrade možda je kožom presvučen prtljažnik automobila koji će biti izložen na ženevskom auto salonu koji je toliko precizno i kvalitetno izrađen te je uz to i prekriven saćastim ukrasnim prošivima.

Za kraj, uživajte u velikoj foto galeriji koju smo pripremili za vas!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

10d1501251_60940222 Uskrs u Hrvatskoj (Video: Dnevnik Nove TV)

Zagrebački nadbiskup kardinal Josip Bozanić danas je na svečanoj uskrsnoj misi u zagrebačkoj prvostolnici istaknuo kako su protivnici kršćanstva desetljećima pokušavali zatrti i sam spomen imena kardinala Alojzija Stepinca, ali nitko i ništa Crkvu nije moglo i ne može zaustaviti na putu prema svetačkome naslovu blaženog Alojzija, kojim ga je Bog ovjenčao.

Dnevnik.hr na Facebooku

 
 


DNEVNIK.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice DNEVNIK.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice DNEVNIK.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se