Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Više luksuza

[VOZILI SMO] Peugeot 508 Facelift

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kao što već otprije znamo, grupacija PSA je odlučila "stupnjevati" svoju ponudu, odnosno od Citroëna učiniti svojevrsni početni brand, od njega odvojiti DS kojem je namijenjena uloga premium marke, dok bi Peugeot zauzeo središnje mjesto kao tzv. near-premium. Dojam osvježenog modela 508 je upravo na tragu toga.

 

Pročitajte i ovo PR Sigurnost na prvom mjestu Peugeot zimski pregled vozila PR Pobjednička ponuda Peugeot pobjednička ponuda

Osvježeni Peugeot 508 službeno je premijerno predstavljen na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu početkom listopada, a može se pohvaliti značajnim promjenama koje obuhvaćaju dizajn, tehničke značajke, opremu, motore i sl. Upravo zbog svega toga u Peugeotu tvrde kako će osvježeni 508 bolje nego ijedan drugi trenutni model u ponudi ovog francuskog proizvođača kupcima ukazati na tržišni pomak marke prema premium segmentu.

Ukratko, osvježena 508-ica ima novu masku motora koja će ubuduće krasiti sve novitete ove marke, a ponuda opreme je obogaćena novim zaslonom osjetljivim na dodir, kamerom za vožnju unatrag, sustavom nadzora mrtvog kuta i sl. Također, valja istaknuti i osvježenje motorizacije uvođenjem ekonomičnijih pogonskih strojeva poput 2.0 Blue HDi sa 150 KS koji u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ostvaruje emisiju CO2 od svega 105 g/km, što čini najbolji rezultat u segmentu za tu razinu snage motora...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene