Tradicija duga 70 godina donijela je neke od najboljih sportskih automobila, a sad su na pragu prvog terenca. Nakon ove informacije, u svijetu automobila nas ništa više neće iznenaditi...


Prije gotovo tri godine, u listopadu 2014. odlazeći u mirovinu posljednje riječi Luce di Montezemola kao prvog čovjeka Ferrarija bile su ...”Ferrari nikada neće proizvoditi SUV i limuzine, odgovorio sam Marchionnea od te ideje...”. Karizmatični aristokrat koji je godine proveo uz desni bok Enza Ferrarija vrlo sigurno je prekjučer zatražio šećera i vode nakon što je pročitao izjavu svog nasljednika na čelu uprave Ferrarija Sergia Marchionnea. Potvrđeno je kako će Ferrari 2021. predstaviti svoju verziju crossovera ili FUV (Ferrari Utility Vehicle). Naravno, kao i puno puta dosad Marchionneove riječi treba konzumirati sa zrnom soli. “Napravit ćemo crossover u Ferrarijevom stilu ne kao Porsche ili Bentley” i “ Morat ćete me upucati prije nego dozvolim izradu SUV-a” zbunjujuće su za sve outsidere u svijetu automobila. Ipak upućeni tvrde kako je sve već dogovoreno i kako profit ne pita za Enzovo nasljeđe i povijest. Nove bogate kupce Ferrarija vizija Il Commendatorea zanima baš kao i poruka koja su upravo dobili na Snapchat.

Ferrari je pokušao napraviti koliko-toliko praktičan automobil s modelom FF no mlak prijem kod ciljane publike bacio je taj model u zaborav.
Vrlo je izgledno kako će novi FUV biti još više hibridno vozilo od današnjeg La Ferrarija, imat će sjedala dovoljno velika za 4 odrasle osobe te će postaviti nova mjerila ultra luksuza unutrašnjosti.
Performanse će zasugurno biti van praktičnosti i pametne upotrebe te potpuno beskorisne na stazi Fiorano. Još uvijek ne potvrđene informacije o dizajnu govore o modelu sa skrivenim stražnjim vratima.

Cilj Ferrarijeve uprave na čelu s Marchionneom je podizanje prodaje iznad 10.000 primjerka godišnje i poduplavanje profita do 2022. godine. Crossover će im na dalekoistočnim tržištima omogućiti upravo to.
Zanimljivo da je Ferrarijeva tvornica jedno od rijetkih današnjih automobilskih postrojenja koje radi samo u jednoj smjeni. Kako će Marchionne odobrovoljiti tradicionalno tvrde talijanske sindikate i kako će izgledati ponuda koja se ne može odbiti jedva čekamo vidjeti.