S novim, atraktivnim izgledom i vrhunskom opremom, nissanov obiteljski SUV krenuo je u osvajanje tržišta. Testirali smo najbogatije opremljenu izvedbu s pogonom na sva četiri kotača i, za sada, jedinim dostupnim motorom.


 

Treća generacija nissanovog X-Traila svoju je premijeru imala 2013. na frankfurtskom salonu. I, već na prvi pogled, postalo je jasno kako se radi o posve novoj, vrlo atraktivnoj dizajnerskoj filozofiji koju prati provjerena i cijenjena tehnika. Nastao na CMF platformi alijanse Renault-Nissan, koju dijeli s Qashqaijem i novim Espaceom, X-Trail je 17 mm dulji, ima 76 mm veći međuosovinski razmak, 30 mm je širi i 5 mm niži od prethodnika. Također, novi je model u prosjeku 90 kg lakši od prethodne generacije, prvenstveno zahvaljujući obilnijem korištenju čelika vrlo visoke čvrstoće, ali i umjetnim materijalima (plastična vrata prtljažnika, tanja plastika na branicima i sl.). Možemo tako zaključiti da se sada radi o automobilu novog, modernog i atraktivnog imidža koji nudi vrhunsku opremljenost i najvišu razinu sigurnosti.

Na domaćem tržištu nudi se jednostavno osmišljena ponuda novog X-Traila koja obuhvaća sedam izvedbi. Bitno je napomenuti da sve izvedbe (kao što je trenutno na svim europskim tržištima) pokreće 1,6-litreni dieselski motor iz renaultove obitelji Energy. Paketa opreme su tri: Visia, Acenta i Tekna, a tek dvije izvedbe dostupne su s pogonom na sva četiri kotača. Konačno, tu su ručni ili CVT mjenjači (X-Tronic).

Cijene Nissana X-Trail kreću od 208.325 Kn koliko je potrebno izdvojiti za model 1.6 dCi Visia (4x2), početni 4x4 (paket opreme Acenta) stoji 256.075 Kn, dok je ovom prilikom testirana izvedba ujedno i najskuplja te stoji 297.750 Kn do registracije...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.