Talijanski je dizajn nenadmašan i nekako nam izgleda da je legendarnoj ikoni off-roada upravo to nedostajalo da dostigne vrh svoje kategorije. Testirani Renegade pripada sredini ponude te nudi solidnu opremu, vrhunski izgled i štedljiv dieselski motor.


 

Dolaskom Renegadea mnogi su od nas pomislili kako je na scenu konačno stupila karika koja je u svijetu automobila za slobodno vrijeme cijelo vrijeme nedostajala. I, bili smo u pravu jer automobili u ovoj klasi svoju popularnost mogu zahvaliti porastu slobodnog i aktivnog stila života suvremenih ljudi, koji u prirodi ili nekoj rekreaciji pronalaze odušak od stresnog života svakodnevice.

Suvremeni SUV automobili prečesto su kombinacija platforme kompaktnog modela koji se kotrlja na prevelikim kotačima i ne nudi konkretne osobine ni terenca ni kompakta. Od prvih je bitno manje sposoban, a od drugih skuplji te nedovoljno praktičan u gradskim gužvama. Iz tih razloga SUV svoju popularnost pronalazi u ljudskom neznanju i mladim mamama iz predgrađa, no dolaskom Renegadea, tome je došao kraj.

Na našem je tržištu trenutno dostupno ukupno osam izvedbi Jeepa Renegade. One su podijeljene na tri paketa opreme (Longitude, Trailhawk i Limited), a obuhvaćaju izvedbe s pogonom na prednje i sva četiri kotača. Nadalje, dostupan je benzinski motor 1.4 (140 KS) te dieseli 1.6 (120 KS) i 2.0 (140 i 170 KS). Konačno, moguć je izbor ručnih ili automatskih mjenjača. Ponuda kreće s Renegadeom 1.4 Turbo MultiAir FWD Longitude (189.308 Kn), a završava na prestižnoj izvedbi 2.0 MultiJet 4WD Trailhawak s autom. mjenjačem, vrijednoj 294.479 Kn...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.