Priča o trojki koju predstavljaju Citroën C1, Peugeot 108 i Toyota Aygo se nastavlja novom, drugom generacijom automobila koji dijele praktički sve osim (dijelom) izgleda. Citroënov argument u toj priči odlikuje se kompaktnim i gradu posebno prilagođenim dimenzijama, praktičnošću i simpatičnim izgledom koji bi prije svega trebao privući mlađe kupce.
U ponudi na našem se tržištu C1 nudi uz dva paketa opreme, kao Feel i Shine. Oba su dostupna u običnoj te izvedbi Airscape s platnenim otvorivim krovom, a dostupan je i dodatni "podpaket" opreme Edition. Uz navedeno, C1 se nudi uz 69 KS snažni benzinski 3-cilindrični VTi motor (kakav smo ovom prilikom testirali) sa i bez sustava Start & Stop te uz također 3-cilindrični 1,2-litreni PureTech benzinac snage od 112 KS.
Konačno, ponudu zaokružuju 5-stupanjski ručni ili automatizirani mjenjač, dostupan isključivo uz slabiju motorizaciju. Cijene novog Citroëna C1 kreću od 76.388 Kn koliko je potrebno izdvojiti za izvedbu 1.0 VTi Feel, dok početni Airscape s jednakom motorizacijom stoji 81.998 Kn. Testirani je automobil stajao 84.548 Kn bez dodatne opreme...
Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.