Podsjetimo, riječ je o studijskom modelu koji je predstavljen na ovogodišnjem ženevskom auto salonu zajedno s kompaktnom studijom iK-2 čija bi produkcijska izvedba na europska tržišta trebala stići već iduće godine.
Britanski AutoExpress javlja, pozivajući se na insajdere, kako će produkcijska izvedba modela iM-4 u Europu stići najkasnije 2018. te kako će se dizajnom tek minimalno razlikovati od ženevske studije.
O motorizaciji je za sada prerano govoriti, no isti izvor navodi kako će ovaj automobil vrlo vjerojatno pokretati turbobenzinski 1.0 Boosterjet i 1,2-litreni Dualjet iz Swifta. Nadalje, standardna bi izvedba trebala imati pogon na prednje kotače, no kupcima će opcijski biti dostupna i izvedba s pogonom na sva četiri kotača.
Cijena ovog automobila bi trebala biti pristupačna, a glavnu konkurenciju će mu činiti drugi manji crossoveri.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.