Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Premijera u Frankfurtu

Posljednja saznanja o novoj Opel Astri

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Opel namjerava do kraja ove godine, odnosno na sljedećem frankfurtskom auto salonu predstaviti novu, K generaciju svog popularnog hatchbacka iz C segmenta, odnosno modela Astra. Ukratko, novi će model biti nešto manji i osjetno lakši od svog prethodnika.

 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Praktičnija Astra Opel predstavio karavansku Sports Tourer izvedbu nove Astre Slika nije dostupna Borba za svaki gram [PREMIJERE] Opel Astra K

Prema navodima Auto Bilda nova će se generacija temeljiti na D2XX platformi što će biti osnova značajnog smanjenja mase ovog automobila. Točnije, očekuje se kako će nova Astra biti između 120 i 200 kg lakša, a ujedno će joj i dimenzije biti nešto manje. Naime, međuosovinski razmak će biti kraći za 23 mm, a ukupna duljina za 49 mm, dok će visina biti smanjena za 26 mm. Unatoč tome izvori iz Opel kažu kako će nova Astra ponuditi čak 34 mm dodatnog prostora za noge te općenito više prostora unutar putničke kabine.

Unutrašnjost će biti modernije dizajnirana s manjim brojem prekidača i znatno kvalitetnija kada je riječ o načinu izrade i upotrijebljenim materijalima, a to se odnosi i na sjedala. Također, kupcima će biti ponuđena bogatija oprema, a kao središnji dio infotainment sustava će se isticati veći središnji zaslon osjetljiv na dodir. Navodno će u ponudi biti tri paketa opreme pod nazivima Active, Exclusive i Innovation.

Motorizacija za sada nije službeno poznata, no možemo očekivati nekoliko 3 i 4-cilindričnih turbo benzinskih i dieselskih pogonskih strojeva. Konkretnije, ponudu benzinaca bi trebali činiti 1.0 (3-cilindra) snage 77 kW, odnosno 105 KS, 1.4 snage 106 kW, odnosno 145 KS te 1.6 147 kW, odnosno 200 KS. Ljubiteljima diesela će biti ponuđeno nekoliko izvedbi 1,6-litrenog motora snage 69, 102 i 125 kW, odnosno 95, 140 i 170 KS.

Sve u svemu nova će Astra biti agilniji, ekonomičniji i znatno ugodniji automobil za vožnju i putovanje, a velikim dijelom će se to moći zahvaliti, osim manjoj masi, i naprednijem upravljaču, kočnicama i ovjesu.

Na kraju dodajmo kako prema sadašnjim informacijama na tržite neće stići GTC izvedba pa će stoga OPC verzija, čija će se snaga kretati oko 300 KS, biti dio ponude standardnog hatchbacka. Navodno se u ponudi neće nalaziti mjenjači s dvije spojke, hibridni modeli i sl, no za sada nema službenih potvrda.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene