Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Igračka za superbogate

Pogledajte prvi Maybach Coupe

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Njemačka tvrtka Xenatec odgovorna je za novi Maybach Coupé četverosjed koji se temelji na modelu 57S. To je ujedno i prva coupe izvedba, luksuznog Daimlerovog brenda Maybach.

Razne adaptacije koje se rade po mjeri danas zaista dolaze u svakom obliku koji možete zamisliti; nema toga što se ne može napraviti. Rezultat tog trenda su vrlo individualizirana vozila, poput automobila iz zlatnog doba Hollywooda.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna TEST Mercedes-Benz GLC Coupé na nišanu otmjenosti Slika nije dostupna Novi flagship BMW razmatra mogućnost lansiranja serije 9 Coupe?

No, platforma za novi Coupe i dalje je Maybach 57S. Međutim, promjene su tehnološke prirode i odnose se na međuosovinski razmak i samu izvedbu. Ono što je opće pravilo kod Maybacha vrijedi i ovdje, svaki kupac novog Coupea imat će pristup globalnoj servisnoj mreži tvrtke Maybach.

Xenatec nudi istu četverogodišnju garanciju nezavisno o kilometraži te besplatni paket održavanja i popravaka u trajanju od 4 godine temeljem standardnog ugovora o uvjetima prodaje i održavanja koje tvrtka Maybach nudi svojim kupcima.

Kada usporedimo novi Xenatecov Coupe s Maybachovom limuzinom 57S najveće promjene uočljive su na A, B i C nosaču, bočnim linijama i prednjem i stražnjem odbojniku. B-nosač pomaknut je unatrag za 20 cm čime automobil dobiva ljepši i dinamičniji oblik ali da nije samo stvar u izgledu isto bi također trebalo olakšati suputnicima ulazak na stražnja sjedala. Iako sama riječ Coupe sugerira dvoja vrata i nešto manji kabinski prostor, ovaj coupe je i dalje vrlo komforan četverosjed.

Pomicanjem B-nosača dalje u stražnji dio vozila mogla su se izraditi nova vrata i bočni paneli koji se sada protežu do stražnjih svjetala a dobiveno je i dodatnih 20mm širine na stražnjoj osovini. Automobil će se kretati na 20-inčnim ili opcionalnim novo-dizajniranim 21-inčnim aluminijskim felgama. Dizajn prednjeg i stražnjeg odbojnika znatno se razlikuje od Maybach limuzine s ciljem da se stavi naglasak na sportski karakter automobila.

Stražnja svjetla također se razlikuju dizajnom, maglenke su sada postavljene na središnju poziciju a cjelokupni stražnji kraj automobila dodatno je naglašen sofisticiranim difuzorom s integrirane dvije ispušne cijevi. Kao dokaz da novi coupe dijeli obiteljske veze s Maybachovom limuzinom, Xenatec Coupe biti će dostupan u jednako širokoj ponudi jednobojnih i dvobojnih varijanti laka.

Što se tiče unutrašnjosti, Coupe je jednako prostran kao i limuzina međutim pri dizajnu interijera primarna vodilja bila je podariti općenito sportskiji izgled koji će odgovarati karakteru novog Coupea. Tako su ovdje više sportska sjedala ali i mnogi drugi sitni detalji kojima se dodatno naglašava da se ne radi o automobilu koji će privući kupce 50+ već i nešto mlađu klijentelu. Na izboru je i stakleni krov, a ovisno o željama, novi Maybach 57S Coupe može biti i blindiran.

Pod haubom i dalje leži 6-litreni bi-turbo V12 motor s 612 KS i 1.000 Nm okretnog momenta. Maybach ubrzava do 100 km/h za ravno 5 sekundi a maksimalna brzina koju postiže jest 275 km/h.

XENATEC Maybach Coupe biti će proizveden u limitiranoj seriji od 100 primjeraka pri čemu će svaki pojedini automobil biti ručno izrađen prema željama klijenta. To znači da se automobil može personalizirati prema svim postojećim specifikacijama u ponudi u Maybachovim salonima, kao i ugradnja staklenog krova, a u duhu Xenatecovih prijašnjih iskustava u balistici – na izboru je i blindirana oplata.

Ali da ne bi bilo zabune, to će vas naravno sve vrlo skupo koštati. Cijena osnovnog modela tako će biti 675.000 eura (u Njemačkoj), a gdje su još svi ti lijepi dodaci kako bi vaš Maybach bio jedinstven i u skladu s vašom osobnošću.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene