Obavijesti Video Pretražite Navigacija
JCW paket, SD model i Clubman Hampton

Novi Mini za još više zabave i individualnosti

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mini je potvrdio da možemo očekivati cijeli niz novih modela uključujući i još jedno specijalno izdanje, Clubman Hampton. Iz tvrtke kažu da će se ušminkanom Clubmanu pridružiti i novi John Cooper Works paket za Cooper S, Cooper S kabriolet i Clubman S, te da će uskoro i izbaciti jači dizelski agregat namijenjen za europsko tržište.

Samo nekoliko mjeseci nakon što su novi Minijevi modeli kao Countryman lansirani na tržište, ulaskom u 2011. godinu Mini i dalje grabi prema naprijed i donosi još više zabave i individualnosti u prepoznatljivom vrhunskom Minijevskom stilu.

Pročitajte i ovo Zračna luka Franjo Tuđman Zagrebačka zračna luka Pored aviona iz Beča nalazila se kutija, policija posumnjala na eksploziv Slika nije dostupna Roadster se priključio MINI obitelji

U okviru personalizacijskog programa 'Mini Yours', novi Clubman Hampton imat će jedinstvenu plavu boju karoserije (Reef Blue Metallic) s dvije prugaste crvene trake (Damson Red) koje se protežu preko prednje haube, a identični dizajn primjenjen je i na retrovizore i naplatke. Ako pogledate unutra, naći ćete puno vrlo kvalitetne kože s crvenim rubovima i kontrastnim narančastim prošivima.

Mini Cooper SD koji u prodaju kreće u proljeće 2011. bit će najjači dizelaš ikada u ponudi Minijevih automobila. Novi 2.0-litreni agregat koji razvija 105 kW/143 KS bit će dostupan uz sljedeće modele: MINI, MINI Clubman, MINI Convertible i MINI Countryman. Nova dizelska jedinica davat će još više snage uz manju potrošnju. Zaljubljenici u auto-moto sport sa smješkom će dočekati novi John Cooper Works paket opreme.

Reference za novi 2.0-litreni agregat koji pogoni novi MINI Cooper SD najbolje se mogu iskazati u brojkama: Cooper SD do stotke ubrzava za 8.1 sekundu i postiže maksimalnu brzinu od 215 km/h. Ovakav izuzetno učinkovit rad motora također se odražava i na potrošnju goriva koja iznosi 4,3 l/100km te emisiju štetnih plinova sa 114 grama po kilometru.

>>Tuning trikovi za Mini Clubman

>>FOTO: Mini Paceman Concept>

Novi MINI Cooper SD Clubman doseže stotku za 8,6 sekundi i također postiže max. brzinu od 215 km/h. Prosječna potrošnja goriva za ovaj model iznosi 4,4. l/100km dok emisija CO2 iznosi 115 g/km. Da MINI Cooper SD Convertible isto ima sportski potencijal pokazuje brojka od od 8,7 sekundi koliko mu je potrebno da ubrza od 0 do 100 km/h, maksimalna brzina nešto je manja i iznosi 210 km/h. Vrlo zabavan za vožnju, mali kabriolet prosječno troši 4,5 litara na 100 kilometara uz emisiju štetnih plinova od 118 g/km.
SLIKA: Mini Clubman Hampton 6

Kada govorimo o MINI Coutrymanu, ovaj vrlo sportski dizelaš može birati između prednjeg pogona ili pogona na sva četiri kotača (MINI ALL4). MINI Cooper SD Countryman od 0 do stotke ubrzava za 9,3 sekunde dok model s ALL4 pogonom dodaje desetinku sekunde na to vrijeme (9,4 sekunde).

Maksimalna brzina iznosi 198 km/h odnosno 195 km/h s ALL4 pogonom. MINI Cooper SD Coutryman s prednjim pogonom troši 4,6 l/100km dok model s pogonom na sva četiri kotača prosječno troši 4,9 l/100km. Emisija štetnih plinova iznosi 122, odnosno 130 grama po kilometru.

Svi modeli s novim dizelskim agregatom standardno će dolaziti upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a u ponudi će biti i 6-stupanjski automatski mjenjač.

One koje više zanima brzina od odabira boja ili tkanina, na sreću imaju i novi John Cooper Works paket. Maksimalna snaga četverocilindrične jedinice porasla je na 200 KS pri 5.700 o/min. K tome, možemo računati na maksimalan okretni moment od 250 Nm u rasponu od 1.250 i 5.000 o/min u slučaju da zatreba opasno jako ubrzanje a okretni moment moguće je podignuti i do 270 Nm u rasponu od 1.800 i 5.000 o/min zahvaljujući 'overboost' funkciji.

Kada se sve zbroji i oduzme, MINI Cooper S s ovakvim paketom opreme ubrzava od 0 do 100 km/H za samo 6.8 sekundi uz zabilježenu maksimalnu brzinu od 234 km/h. JCW paket uključuje sustav kontrole protiv proklizavanja (DTC–Dynamic Traction Control) uz standardni sustav stabilnosti (DSC-Dynamic Stability Control) te elektroničku kontrolu diferencijala (EDLC-Electronic Differential Lock Control).

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene