Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Naslijediti Veyron neće biti lak zadatak

Novi Bugatti potvrđen za 2015/2016. - "Više od zamjene Veyrona"

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Bugatti Veyron je ušao u legendu auto industrije već svojom pojavom na tržištu što pred njegovog nasljednika, ili bolje reći pred tvorce nasljednika stavlja vrlo težak zadatak.

Bugatti je potvrdio kako je će krajem 2015, odnosno početkom 2016. predstaviti novi model koji će zamijeniti Veyrona koji je na tržište stigao još 2005. Prema riječima VW-ovog šefa dizajna Waltera de Silve novitet će biti "više od zamjene za Veyrona", no nije htio ulaziti u detalje i pojasniti što bi to točno trebalo značiti.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Hibridni pogon Bugatti Veyron - Nasljednik s 1500 KS? Slika nije dostupna Prebogata klijentela Prosječni vlasnik Bugattija ima 84 automobila, 3 aviona i jednu jahtu

De Silva je ovoj najavio dodao samo kako će se raditi o "umjetničkom djelu" te kako je VW Grupa uložila velike napore u tehnologiju" s kojom će ovaj proizvod "redefinirati standarde autoindustrije".

Podsjetimo, prema ranijim izvještajima proizvodnja bugattijevog novog modela će biti limitirana na svega 450 primjeraka, a pokretat će ga ponovno 8,0-litreni W16 benzinski motor sa četiri turbopunjača.

Za razliku od prethodnika ovom će se pogonskom stroju pridružiti električni motor pa bi ukupna snaga trebala narasti na oko 1103 kW, odnosno 1500 KS što bi najveću brzinu trebalo podići na oko 435 km/h.

Tome će pripomoći i osjetno snižavanje mase automobila, putem raznih načina poput veće upotrebe lakih materijala, novih tehnika izrade i sl. Drugim riječima, novitet bi, usprkos ugradnji novih električnih komponenti, trebao biti osjetno lakši od Veyronovih 1.888 kg.

Na kraju dodajmo i kako je de Silva potvrdio kako konceptna limuzina Galibier neće stići do serijske proizvodnje, jer bi taj automobil "zbunjivao kupce". Nažalost de Silva nije detaljnije ulazio u temu Galibieria pa ne znamo što bi to točno trebalo značiti i koji su konkretni razlozi odustanka od ovog projekta. Više pročitajte na autonet.hr.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene